بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک

پکیج لینک سازی سوم(خرید بک لینک حرفه ای) همان لینک سازی در سایت های مختلف اینترنت است که به نام خرید بک لینک pbn نیز شناخته می شود. لینک سازی هرمی از قوی ترین روش های لینک سازی بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. قیمت این پکیج در حال حاضر 3 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 2 ماه زمان خواهد برد. تاکتیک‌های بک لینک سازی که در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند در مقایسه با استراتژی‌های بالا یا ریسک بیشتر و یا تأثیر کمتری دارند. بااین‌حال، تا وقتی‌که در اجرای این استراتژی‌ها به بیراهه نروید و از روش‌های درست استفاده کنید می‌توانید برای تنوع بخشیدن به منابع بک‌لینک‌های خود از آن‌ها بهره بگیرید. به‌هرتقدیر، همان‌طور که قبلاً هم ذکر شد، همیشه بک لینک از منابع مختلف طبیعی‌تر به نظر می‌رسد و احتمال جریمه شدن توسط گوگل را کمتر می‌کند.

بک لینک‌هایی که خودتان می‌سازید تبدیل به بک لینک‌های دائمی خواهند شد، در حالی که اکثر پکیج‌های خرید بک لینک، دارای تعداد بسیار زیادی بک لینک‌های موقت و خرید backlink گلدلینک کم کیفیت هستند. برای کسانی که به‌تازگی وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده‌اند، دریافت بک لینک رایگان تقریباً ناممکن است؛ زیرا برای دریافت بک لینک رایگان، وب‌سایت و اکانت‌های اجتماعی مرتبط با وب‌سایت شما باید محبوب و باارزش باشند. پس به وب‌سایت‌ها نوپا توصیه می‌کنیم تا برای ایجاد بک لینک، آن‌ها را خریداری کنند. برای خرید بک لینک از وب‌سایت‌های دیگر نیاز است تا با آن‌ها وارد مذاکره شوید تا در ازای پرداخت مبلغی به شما بک لینک بدهند و یا از بک لینک‌های شما در قسمت‌های مختلف وب‌سایتشان استفاده کنند. سئو روز از وب‌سایت‌های قدیمی در حوزه‌ی بک لینک سازی است و به همین دلیل، افراد زیادی از آن خرید می‌کنند.

این روزها فروش بک لینک در بسیاری از سایت‌ها مشاهده می‌شود، اما الزاما همه آن‌ها معتبر نیستند و نمی‌توانند خواسته‌های شما را از خرید بک لینک با کیفیت و دائمی برآورده کنند. و زمانیکه لینک سایت شما در یک سایت دیگر قرار میگیرد اصطلاحا آن سایت به سایت شما بک لینک داده است. بک لینک ها، پشتوانه و اعتبار یک سایت در نتایج حاصل از موتورهای جستجوگر هستند.

نوع جدید لینک که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، لینک‌های حاصل از «محتوای تولیدی کاربر» (User Generated Content | UGC) هستند. این لینک‌ها به محتوایی مانند لایک‌ها و کامنت‌ها (نظرات) کاربران اشاره دارد. در این روش باید ببینید که چه افرادی در رابطه با کسب و کار شما به صورت آنلاین مطلب منتشر کرده‌اند اما لینکی به مطالب شما اختصاص نداده‌اند.

بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک

با توجه به این‌که فرآیند لینک‌سازی زمان و انرژی زیادی نیاز دارد، بهتر است که تمرکزتان روی دریافت لینک‌های Followed بگذارید. این لینک‌ها هم ممکن تاثیرات مثبتی، هرچند کوچک روی رتبه سایتتان داشته باشند. داشتن لینک‌های فالو در کنار لینک‌های نوفالو یک ویژگی طبیعی برای لینک پروفایل هر سایتی است. بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند.