بهترین دوربین مداربسته خانگی دید در شب + آشنایی با انواع دوربین مداربسته

دستگاه ها بسته به ظرفیت وروردی به انواع 4 کانال , 8 کانال , 16 کانال , 32 کانال و . هر چه ظرفیت هارد دیسک بکار رفته در سیستم دوربین مداربسته منزل بیشتر باشد مدت زمان بیشتری را بصورت بایگانی خواهد داشت و طبعا قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. هر چه به لنز 16 میلیمتری پیش میرویم زوم بیشتر شده و دامنه دید کمتر میشود. این امر موجب میشود که دوربینها در هر شرایطی کارایی خود را داشته باشند. ذخیره سازی تصویرها توسط دستگاههای NVR انجام میشود. دستگاههای ضبط نیز وظیفه دریافت و ذخیرهسازی اطلاعات دریافت شده از دوربینهای مداربسته را برعهده دارند. وظیفه منبع تغذیه این دوربینها تبدیل ولتاژ برق شهری به ولتاژ 12 ولت دارای آمپرهای مختلف است. سازمانها، مؤسسات و مجتمعهای آپارتمانی به دنبال راهحلهای نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانیهای امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند. به عنوان مثال یک دوربین فیش آی 4K میتواند طوری پیکربندی شود که بتواند اندازه همان دوربین PTZ پوشش دهی ایجاد نماید و اجازه زوم دیجیتال با رزولوشن بالا را نیز بدون ریسک جایگیری اشتباه دوربین میدهد. در غیر این صورت باران یا رطوبت به دوربین آسیب خواهد زد.

این دوربین در محل لامپ قرار میگیرد و در مواقعی که در خانه نیستید می توانید تصاویر دوربین مدار بسته لامپی را بر روی اپلیکیشن گوشی تلفن همراه خود تماشا کنید. عملکرد عمومی این دوربین مداربسته تاحد امکان شبیه به عملکرد چشم ماهی واقعی است.در واقع همانطور که ماهی میتواند باچشمانش زوایای گسترده ای را تحت پوشش قرار دهد این دوربین مداربسته هم دارای لنزهایی خاص میباشد. برای اطلاع از مدل ها و قیمت دوربین مدار بسته AHD برای خانه به لیست قیمت دوربین مداربسته AHD مراجعه کنید. در منزل یا بیرون از منزل بوسیله اینترنت می توانید دوربین مداربسته مموری خور خود را بوسیله تکنولوژی وای فای ( WiFi) چک کنید. در نهایت بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته AHD یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما , کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته AHD برای منزل انتخاب شود.

با لمس یک دکمه، آن را میتوان به چپ و راست حرکت داد، به بالا و پایین کج کرد یا بزرگنمایی و کوچک نمایی کرد. با نظارت بر تمام حرکات آنها، زمان بسیار بهتری برای تمرکز بر ایمنی در اطراف خانه یا محل کار خود دارید. تشعشع الکترومغناطیسی بدیهی است که در تمام فرکانسها، یا معادل طولموج، که در قسمت پایین دیده میشود، وجود دارد. ولی انواعی از دوربین های بولت که بیشتر در فضاهای خارجی نصب می شوند وجود دارد که از بدنه فلزی با رنگ کوره ای ساخته شده اند و مقاومت خوبی در برابر باد و باران و نفوذ آب و گرد و غبار یا تابش شدید آفتاب در سرما و گرما دارند. بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته HD یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته برای منزل انتخاب شود. اما هر هدفی که جنبه دیگری داشته باشد، به لحاظ قانونی و اخلاقی مجاز نیست. در این مطلب به تاثیر مدل و استراتژی شما جهت حفاظت از منزل توسط دوربین مداربسته و قیمت انواع دوربین مدار بسته جهت راهنمای شما قبل از خرید هر گونه سیستم دوربین مداربسته برای خانه می پردازیم.

بعد از برند های چینی که عمده بازار ایران را از آن خود کرده اند شرکت هایی از کره جنوبی, تایوان , کانادا , المان , ژاپن و حتی ایران اقدام به ارائه محصولات خود نموده اند. هایک ویژن با استفاده از قیمت مناسب دوربین مداربسته و تنوع محصولات بالا توانسته در ایران و جهان سهم عمده ای از بازار را از آن خود کند. اگر بدنبال ارزان تر تمام شدن یک سیستم دوربین مداربسته برای منزل خود هستید ارزانترین حالت استفاده از دوربین مداربسته با قابلیت پشتیبانی از حافظه داخلی است . همیشه خانه مکانی برای حس امنیت و آرامش بوده و در تمام طول تاریخ انسان کوشیده این مکان امن را امن تر کند و در خانه خود هر چه بیشتر احساس آرامش نماید. دوربین مداربسته یک دستگاه حفاظتی و نظارتی به شمار میرود که در آن این امکان را به هر فردی میدهد تا بتواند محیط زندگی خود را کنترل نمایند. همچنین آسیب وارده به محل کارخانه ماشین آلات راهداری نیز در تصاویر مشخص است. همچنین اگر دوربین های مدار بسته شما در پروژه نصب دوربین بسته از نوع دوربین تحت شبکه IP باشند شما باید NVR خریداری کنید نه DVR.

همچنین می توانید یک سیستم دوربین مداربسته حرفه ای HDcvi یا HDtvi را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید . بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته داهوا یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته داهوا برای منزل انتخاب شود. در این قسمت، انتقال تصویر دوربین مدار بسته به گوشی موبایل و کامپیوتر و روش انتقال تصاویر بدون استفاده از اینترنت را توضیح می دهیم. برای آنالوگ از DVR استفاده می شود. تیم فنی فروشگاه دیاکالا در پاسخ به نیاز مشتریان محترم اقدام به طراحی و ارائه پک کامل دوربین مداربسته برای منزل با قیمت مناسب و کارایی بالا کرده.

این شارژر در اصل یک دوربین مدار بسته کوچک و مخفی است که هنگام اتصال به پریز برق روشن شده و صدا و تصویر را بر روی مموری خود ذخیره می کند. وسایل جانبی بیشتری در یک سیستم آنالوگ وجود دارد ، به عنوان مثال کابل های کواکسیال استاندارد معمولا صدا را انتقال نمی دهند. بیشتر دانشگاهها چون امنیتشان را ارتقا داده اند از دوربینهای امنیتی تحت شبکه استفاده میکنند که این نوع دوربینها سیگنال ویدیوها را به بستههای پخش IP تحت LAN یا اینترنت تبدیل میکنند. پیشنهاد ما برای مصارف خانگی و نظارت های جزئی بطور مثال برای کودکان، برای سالمندان و یا حیوانات خانگی می توانید از دوربین مداربسته لامپی و یا دوربین مداربسته گردان استفاده نمایید.بیشترین استفاده برای مصارف خانگی از این نوع دوربین های مداربسته بوده که نصب آسان و راحتی دارند.

راه دوم نصب دوربین های مداربسته بدون DVR: خرید دوربین های مداربسته P2P که این نوع دوربین های مداربسته فقط نیاز به اتصال کابل شبکه و مودم می باشد، تصاویر ضبط شده در کارت حافظه دوربین مداربسته ذخیره می گردد، برای مشاهده تصاویر،نیاز به نصب دوربین مداربسته روی گوشی می باشد.از طریق گوشی خود میتوانید تصاویر را به صورت زنده در هرمکانی مشاهده نمایید.البته باید توجه کنید که وقتی تصاویر از طریق اینترنت یا مودم در بسر WAN قرار میگیرد از امینت آن کاسته می شود در خرید نوع دوربین مداربسته از مشاوره تخصصی فرادید بهره مند شوید. در هنگام خرید دوربین مداربسته به نکاتی نظیر نوع برنامه، نحوه پشتیبانی و محیط میزبان توجه می شود. دوربین مدار بسته AHD : این نوع دوربین های مدار بسته نیز طی چند سال اخیر بسیار پرکاربرد شده اند زیرا ساختار نصب آنها مانند نصب دوربین مدار بسته آنالوگ می باشد ولی دارای کیفیت بسیار بالاتری به نسبت دوربین های آنالوگ می باشد و در عین حال قیمت دوربین های مدار بسته AHD فقط چند درصد از دوربین های آنالوگ بالاتر است بهمین دلیل مقرون بصرفه می باشد و حتی کیفیت این دوربین ها به حدی است که برای تشخیص پلاک خودرو و فواصل بیشتر می تواند استفاده گردد.

EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار سایت xiaomi-cctv را رفع کند. نسل جدید دوربین های مداربسته آنالوگ تکنولوژی دوربین های AHD نام دارد. به عنوان مثال دوربین های 720P با دوربین های 1080P سازگار نبوده و در اصل دو نسل مختلف می باشند. کار اصلی تستر دوربین مدار بسته به عیب یابی و اشکال زدایی شبکه ارتباط دارد . سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای هر کسب و کار و سازمانی ضروری است. یعنی هم بدون نیاز اینترنت در محل نصب دوربین و هم از طریق اینترنت در هر کجای دنیا می توانید تصویر دوربین را به صورت زنده و هم تصاویر ضبط شده را ببینید.

این مطلب راهنمای بسیار مناسبی برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل است و شما را در مورد انتخاب درست راهنمایی می کند. دوربین های مداربسته خانگی ای اچ دی نیاز به سیم کشی داشته و در مواردی که امکان سیم کشی در منزل وجود داشته باشد یا در مراحل ساخت بنا سیم کشی ایجاد شده باشد از نظر قیمت بسیار مناسب می باشد. جهت حفاظت و نظارت بر منازل , خانه ها , ویلا , مجتمع های مسکونی و آپارتمانها سیستم های دوربین مدار بسته HDcvi و HDtvi بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. در منازل و خانه های ویلایی قرار دادن دوربین مداربسته برای کنترل پارکینگ به سادگی با قرار دادن 2 یا چند دوربین مداربسته با کیفیت میسر است . اگر در حال نصب دوربین های آنالوگ هستید از کابل های RG59، RG6 و RG11 برای اتصال به دستگاه DVR استفاده کنید. در صورت استفاده از دوربین مدار بسته HDCVI و HDTVI برای منزل علاوه بر کیفیت بالای تصاویر و امکانات نرم افزاری کارآمد می توانید از قیمت مناسب این دوربین مداربسته نیز بهره مند شوید .

داهوا جهت انتقال تصویر و همچنین مدیریت یکپارچه دوربین های مداربسته خود نرم افزار های قدرتمند , برای ایفون IDMss , برای اندروید Gdmss و برای ویندوز و مک Smart PSS را به مشتریان خود ارائه کرده. این مشکل به دلایل مختلفی بروز می کند که برای رفع آن بایستی چند اقدام را انجام داد. البته قیمت آن امکان رقابت را از این سیستم تا حد زیادی گرفت. البته این موضوع در فضای باز صدق کرده و در حالی ست که دوربین و access point بتوانند بدون وجود مانعی، یکدیگر را ببینند. که البته نیاز به توضیح نیست که اتصال بی ان سیهای پرسی مطمئنتر میباشد. در انتخاب پک کامل دوربین مداربسته برای منزل , بهتر است قبل از انتخاب یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین پک کامل دوربین مداربسته برای منزل انتخاب شود. بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل با یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاوره و ارائه بهترین طرح , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز های شما و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته برای منزل انتخاب شود.

بهتر است قبل از انتخاب دوربین مدار بسته هایک ویژن یکی از کارشناسان دیاکالا جهت مشاور , از محل اجرا بازدید به عمل آورد و با توجه به نیاز ها و امکانات مورد نظر شما ,کار آمد ترین سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن برای منزل انتخاب شود. عموما فردی که قصد نصب دوربین بصورت مخفی و جاسوسی را دارد به منظور نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل و خانه , از دوربین مداربسته کوچک و دوربینی که به شکل وسائل خانه طراحی شده اند مانند ساعت , رادیو , ساعت و گلدان استفاده می کنند. به منظور نظارت بر از فضاهای باز و محیط اطراف منازل و مجتمع های مسکونی بصورت بیسیم از دوربین مدار بسته شبکه به همراه آنتن های رادیو یا مایکرو استفاده می شود. همچنین می توانید یک سیستم حرفه ای AHD را به صورت پکیج آماده نصب با کمترین قیمت از فروشگاه پکیج دوربین مدار بسته دیاکالا خریداری کنید . با خرید دوربینهای هایک ویژن میتوانید تصاویر را با کیفیت بالایی ذخیره کنید و امنیت محیط مورد نظر را فراهم کنید. برای بالا بردن کیفیت دوربین مداربسته میتوانید از نرم افزارهای مرتبط استفاده کنید. انتخاب مناسب لنز و در نتیجه انتخاب میدان دید دوربین شما، بر محدودهای که میتوانید نظارت کنید تأثیر میگذارد.

یکی از خطراتی که منازل , آپارتمان ها و خانه های مارا تهدید می نماید وقوع سرقت و یا ورود افراد بدون اطلاع ما با هر عنوانی است. دوربین مداربسته شبکه برای منازل و مجتمع های مسکونی می تواند یک سیستم حرفه ای با کیفیت تصاویر بی نظیر باشد. قیمت پک کامل دوربین مداربسته برای منازل, خانه و آپارتمان نسبت به خرید جزء جزء سیستم با 10% تخفیف بیشتر محاسبه شده و بسیار مقرون به صرفه است. از این دوربین برای اولین بار در سال 1947 توسط ارتش آلمان به منظور نظارت بر شیوه شلیک موشک، در ایستگاه پرتاب نصب گردید. 3. بعد از گرفتن مشاوره و قیمت به روز مدل دوربین مد نظر خود میتوانید این محصول را به صورت تلفنی سفارش دهید. از مشخصات فنی دوربین های مداربسته اکسوم میتوان به فشرده سازی این دستگاه اشاره کرد که به صورت U-Code است. همچنین داهوا در طراحی و تولید سیستم های دوربین مداربسته و دستگاه های NVR و نرم افزار های مربوطه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار