بایگانیهای دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته روز و شب و مادون قرمز، هم در روشنایی روز و هم در تاریکی شب، باید تصاویر با رزولوشن بالا را ضبط کنند و کیفیت مناسبی داشته باشند. بر اساس سایز و اندازه دوربین های مدار بسته مختلفی در بازار موجود میباشند. لیست قیمت تجهیزات سیستم نظارت تصویری برای مشتریان اکثرا در خود سایت موجود میباشد، ولی همکارن گرامی برای اطلاع از تخفیف های همکاری و دریافت لیست قیمت تجهیزات سیستم نظارت تصویری باید از طریق ایمیل یا فکس درخواست نمایندگی تجهیزات نظارت تصویری و یا درخواست لیست قیمت سیستم نظارت تصویری خود را برای ما ارسال نمایند و درخواست خود را به صورت تلفنی پیگیری نمایند. در سالهای اخیر شرکتهای تولید کننده تلاش کرده اند که با فشرده سازی تصاویر کیفیت دوربین های آنالوگ را بهبود ببخشند . همچنین اگر از شرکتهای متخصص نظارت خانگی، نصابها و یا خدمات نصب دوربین فیلمبرداری استفاده میکنید، هزینه نصب سیستم دوربین مدار بسته نباید فراموش شود. سیستم نظارت تصویری نامی کلی برای دوربین های نظارتی و دوربین های امنیتی که از آنها با نام دوربین مدار بسته نیز یاد میشود میباشد. دوربین مدار بسته HDsdi : دوربین های با تکنولوژی HDsdi قبل از دوربین های مدار بسته HDtvi و HDcvi به بازار آمدند ولی بدلیل اینکه کیفیت و کارایی این انواع جدید بهتر است زیاد استفاده نمی شوند.

به نظر میرسد که مشکلترین قسمت در نصب انواع دوربین مدار بسته، بخش سیمکشی است. هزینه این دوربین های مدار بسته، کمتر است. دوربین و دستگاه و کلیه تجهیزات و سیستم های ارائه شده توسط گروه پاساک دارای تائیدیههای بین المللی و همچنین تائیدیههای ارگان های امنیتی، انتظاماتی و حراستی کشور میباشند. فروشگاه اینترنتی پاساک یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان تجهیزات سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته، به دو صورت فروش به مشتریان و فروش به همکاران به ارائه خدمات در سراسر کشور می پردازد. فروشگاه اینترنتی پاساک ارائه دهنده کلیه خدمات بازرگانی (خرید و فروش و واردات) و همچنین خدمات طراحی و نصب و اجرا و همچنین پشتیبانی انواع دوربین امنیتی و حفاظتی از دوربین IP گرفته تا دوربین آنالوگ و از دوربین بولت گرفته تا اسپید دام، برای کلیه ادارات، سازمان ها، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی میباشد. سر فصل های این در حالت کلی به دو دسته آنالوگ و دوربین های تحت شبکه (IP یا Internet Protocol Camera) تقسیم می شوند.

مهم ترین تفاوت دوربین های مدار بسته FLIR و IR این است که دوربین مدار بسته FTIR، نور مادون قرمز منتشر شده از اجسام را ثبت می کند، ولی دوربین IR، بر اساس نور مادون قرمز بازتاب شده از روی اجسام، کار می کند. شاید هم شما نیاز به نصب دوربین در هیچ محلی ندارید و یکی از همسایهها این دوربین را در محیط رفت و آمد یا مشاعات کوچه و ساختمان محل زندگی شما نصب کرده است و از این بابت ناراضی هستید و میخواهید بدانید از نظر قانونی چه حقوقی در این زمینه دارید. شرکت پویابین با برخورداری از کارشناسان مجرب و ماهر در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته ، اطلاعات کاملی داشته و می توانند در انتخاب و خرید انواع دوربین ها و سیستم های مداربسته راهنمای شما باشند. مرکز خرید پاساک مرجع تخصصی و آموزشی آنلاین و مرکز فروش عمده و اینترنتی انواع دوربین مدار بسته، دستگاه ضبط دوربین مداربسته و سایر تجهیزات و لوازم دوربین های امنیتی در ایران، ارائه دهنده کلیه مطالب آموزشی، مقالات تخصصی، کاتالوگ، لیست قیمت و خدمات مشاوره و طراحی دوربین های مداربسته میباشد.

فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند. دوربین مدار بسته یک سیستم نظارتی خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و یا شهری بدون وقفه برای نظارت 24 ساعته و ضبط مداوم تصاویر در 7 روز هفته میباشد. انواع دوربین مداربسته خانگی، فروشگاهی، اداری، تجاری و صنعتی. سیستم های امروزی دوربین نظارتی از ابزاری ساده، اختصاصی و تک منظوره به ابزاری پیشرفته و عمومی ارتقا یافتهاند و با کاهش هزینه های تکنولوژی های پیشرفته و راهیابی شبکه های کامپیوتری در منازل و صنایع به همراه مباحث هوشمندسازی ساختمان ها، دوربین های حفاظتی با تکنولوژی های پیشرفته و سازگار با سایر تجهیزات خانگی و صنعتی راهی بازار شدهاند. در مجتمعهای مسکونی، ویلایی، تجاری، اداری، و تفریحی، کسب و کارهای بزرگ، صنایع بزرگ، مراکز عمومی و دولتی، فرودگاهها، بانکها، مراکز مترو، سامانههای کنترل ترافیک، اماکن نظامی و دفاعی، و سایر مراکز و اماکن با اهمیت بالا از انواع دوربین مداربسته حرفهای و صنعتی تحت شبکه آی پی استفاده میشود. با گذشت زمان و با توجه به نیازهای امنیتی در زندگی خصوصی و عمومی افراد در منازل، کارگاه ها، کارخانجات، سازمان ها، ادارات، و مراکز دولتی و خصوصی ، سیستم های حفاظتی و سیستم های نظارتی با استفاده از دوربین های نظارتی و دوربین های حفاظتی برای نظارت بر کارکردها، عملکردها، رویدادها، موقعیت ها و رفتارها و حفاظت اماکن از دسترسی های غیر مجاز و عملکردهای مخرب استفاده نمودند.

مژده ویژه این می باشد که شما می توانید این تمام محصولات موجود در دسته بندی دوربین کوچک ارزان را به صورت قسطی خرید نمایید. یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که میخواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. اکثر این نوع دوربین مداربسته بر روی یک مانیتور کوچک و به همراه کارت حافظه قابل نصب بر روی درب ضد سرقت میباشند و قابلیت عکاسی از شخص یا شی پشت درب و ذخیره سازی تصاویر بر روی کارت حافظه را فراهم می آورند. دوربین های امنیتی (دوربین حفاظتی / دوربین نظارتی / دوربین امنیتی) نیز همانند سایر دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی های پیشرفته، سیر تکاملی بسیار سریعی را ظرف مدتی کوتاه پشت سر گذاشته است و از آینده ای رو به رشد برخوردار است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا از تبریز، دوم دی ماه سال 1399 بود که خبر مرگ مشکوک زنی جوان در منزل شخصی اش به کارآگاهان پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی مخابره شد و کارآگاهان بلافاصله برای بررسی صحنه جرم و نیز علت مرگ این زن جوان عازم محل جنایت شدند و با جسد زن جوانی روبرو شدند که در داخل حمام افتاده و شیر آب باز است. برخی از برندهای برتر جهان در حال حاضر در بازار ایران به علت بحث تحریم ها و تولید کالای ایرانی کمرنگ شده اند. گروه پاساک مالک فروشگاه اینترنتی پاساک با داشتن نمایندگی بهترین مارک های دوربین مداربسته با بالاترین کیفیت موجود ، و همچنین نمایندگی انواع دوربین مداربسته با کیفیت، تولید و مونتاژ داخل کشور بزرگترین مرکز پخش و فروش و ارائه خدمات سیستم های نظارتی در ایران میباشد. خدمات بازرگانی دوربین امنیتی و تجهیزات نظارتی پاساک شامل واردات دوربین نظارتی ، پخش عمده دوربین حفاظتی ، فروش عمده دوربین امنیتی و ارائه قیمت انواع دوربین مداربسته ، فروش دوربین حفاظتی با نازلترین قیمت به مشتریان نهائی دوربین امنیتی، ارائه لیست قیمت دوربین حفاظتی برای همکاران و نمایندگان در سراسر کشور، و ارائه نمایندگی دوربین های نظارتی در سراسر کشور میباشد.

کاربرد دوربین های مداربسته آندوسکپی معمولا در صنایع و پزشکی میباشد. برای انتقال تصویر به تجهیزات شبکه (تجهیزات شبکه کابلی یا تجهیزات شبکه وایرلس) و یا تجهیزات اینترنت نیاز میباشد. تجهیزات سیستم های نظارتی شامل مجموعه ای از تجهیزات نظارتی میباشند که وظیفه ضبط ، پردازش و مدیریت تصاویر را بر عهده دارند. این فواصل اغلب در دامنه فاصله کانونی 2.8-12 میلیمتر، 3-9 میلیمتر، 5-50میلیمتر در دوربین های مداربسته قرا می گیرند. لنز ثابت (fix): این لنز ها دارای فاصله کانونی ثابتی میباشند و زاویه دید دوربین با لنز ثابت قابل تغییر نیست، دوربین مداربسته با لنز ثابت قیمت پایین تری نسبت به سایر لنز ها دارند. در نظر داشته باشید که هر چقدر عدد فاصله کانونی لنز دوربین بیشتر شود، زاویه دید آن کمتر می شود. سارقان و خرابکاران تصور می کنند که در تاریکی شب، تصویر آن ها توسط دوربین مداربسته ثبت نمی شود. اغلب دوربین های مداربسته دید در شب، در هنگام روز تصویر رنگی و در هنگام شب تصویر سیاه و سفید ثبت می کنند. دوربین های مدار بسته دید در شب، از LED استفاده می کنند.

مثلا ممکن است برای شما تصویربرداری در شب، از روز مهم تر باشد، که در این مورد بهتر است از دوربین مداربسته مادون قرمز هایک ویژن استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه های انتخاب هنگام خرید دوربین مداربسته دید در شب برای منزل و محیط کار شما دوربین مداربسته دید در شب بیسیم است بدیهی است این نوع از دوربین ها نیاز به کابل کشی ندارند و به راحتی میتوانید خودتان بدون نیاز به کارشناس نصب آن را راه اندازی نمایید. کابل برق (در صورت POE نبودن): در صورت POE نبودن سوئیچ ها یا NVR، از کابل برق برای انتقال برق تا دوربین ها استفاده می شود. با تستر حرفه ای امکان مشاهده تمامی دوربین های تحت شبکه نوع IP امکان پذیر است حتی می توان تا دوربین های ۴ مگا پیکسل را نیز به خوبی مشاهده نمود . برخی از انواع دوربین مداربسته از نوع دوربین مخفی با نام های دوربین خودکاری و دوربین قوطی کبریتی از انواع غیر مجاز دوربین های مداربسته میباشند و به همراه داشتن آنها و استفاده از آنها حتی برای مقاصد غیر خلاف نیز غیر مجاز میباشند. سیستم های امنیتی دوربین های مداربسته بعنوان موثرترین روش در کاهش جنایت محسوب می شوند.

هر مادهای که بر اساس درجه حرارت، یک نور از خود منتشر میکند باعث ایجاد نور مادون قرمز سایت xiaomi-cctv میشود. در هنگام شب، نور مادون قرمز موجود در محیط کم است. علت این که دوربین های مدار بسته دید در شب، LED و نورافکن های زیادی دارند نیز همین است. دوربین های مداربسته AHD نیز انواع مختلفی دارند و حداکثر از رزولوشن 5 مگاپیکسل پشتیبانی کرده و بزرگترین حسن دوربین های AHD این است که با بستر آنالوگ قادرند تصاویر خیره کننده ای از محیط دریافت نمایند. تیم ما تلاش می کند تا با ارائه یک رویکرد استاندارد و کاملا اصولی، ایمنی محیط شما را تامین کند و با ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه تلاش می کند تا به شما این امکان را بدهد تا از طریق کنترل از راه دور نیز بتوانید محیط کاری یا خانه خود را کنترل کنید. این انتخاب بستگی به نیازهای خاص شما دارد.

بر روی برد PCB دوربین نظارتی ، قطعاتی از قبیل سنسور حساس به نور (از نوع CCD و یا CMOS و یا DIS و یا HDIS)، آی سی ها و قطعات الکترونیکی پردازش تصویر (DSP) و همچنین قطعات تبدیل و انتقال تصویر پردازش شده بر روی مدیای خروجی (کابل RG59 و یا کابل شبکه) میباشند. دوربین مداربسته وایرلس یا دوربین مداربسته بیسیم یکی از تجهیزات نظارت تصویری میباشند که برای برای برقراری ارتباط با دستگاه ضبط تصاویر نیاز به کابل کشی (کابل RG59 یا کابل شبکه) ندارند. از آنجایی که انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (دوربینهای آی پی) گران قیمت هستند، در این اماکن بیشتر از سیستم دوربین های مبتنی بر کابل کواکسیال RG59 استفاده میشود (دوربینهای آنالوگ و AHD, HD-TVI, HD-CVI, HD-SDI). در برنامه هایی که امکان کابل کشی سخت است یا وجود ندارد، بهترین گزینه دوربین های مداربسته بی سیم است. دوربین های مداربسته دید در شب، با مشخصات و ویژگی ها متفاوت در بازار موجود هستند. دوربین مداربسته دید در شب، وسیله مناسبی برای تشخیص چهره و دستگیری سارقان است.

دوربین های مدار بسته دید در شب مدرن، بدنه مستحکم و مقاومی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند. در این شرایط به نور بیشتری برای ثبت تصاویر با کیفیت نیاز است. در این شرایط دوربین مدار بسته روز و شب، کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین مداربسته مادون قرمز دارد. در این مقاله سعی کرده ایم برایتان شرح دهیم که دوربین مدار بسته یعنی چی ، تفاوت های انواع دوربین را برایتان مشخص کنیم ، نحوه نصب و نهایتا افزودن ویژگی های اضافی برای ایجاد امنیت بیشتر را مشخص نماییم. در دوربین های حفاظتی دید در شب، یک برد جداگانه (برد IR) که دارای یک سنسور حساس به شدت نور و تعدادی LED مادون قرمز میباشد که وظیفه تابش نور مادون قرمز در صورت پائین آمدن لوکس نور دریافتی توسط سنسور حساس به شدت نور (تاریک شدن محیط) را بر عهده دارد. سایر امکانات ویژه: تشخیص چهره، ردیابی خودکار اشیا، پلاک خوان، دارای سنسور حساس به صدا، دارای سنسور حساس به حرکت، داری رادار ثبت سرعت، دارای سیستم تردد شمار.

استفاده از دوربین مداربسته بسیار کوچک ریز برای مقاصد دوربین جاسوسی و یا افشاء اثرار شخصی و عمومی از مجازاتهای قانونی شدیدی برخوردار میباشند. دوربین های مخفی معمولا از نوع دوربین مداربسته کوچک و دوربین مداربسته بسیار ریز میباشند که معمولا برای عدم جلب توجه سارقین و همچنین پشتیبانی از سایر دوربین های مداربسته میباشند تا در صورت از کار انداختن غیر مجاز آنها پشتیبانی از سیستم نظارت تصویری همچنان عملی باشد. سخت ترین و احتمالا وقت گیرترین بخش از مراحل نصب دوربین مداربسته، چیدمان سیم ها و کابل های دوربین های امنیتی است. آنها را بر اساس استاندارد 568B مرتب کنید و طول را طوری کوتاه کنید که جفت های کابل به قدری کوتاه باشند که بتوانند در کانکتور RJ45 قرار بگیرند، اما غلاف نزدیک کابل باشد. به طور مثال دوربین مداربسته برای منزل هم ممکن هست در برخی قسمت های منزل ، نیاز به کیفیت بالاتر و برخی فضاها نیاز به کیفیت پایین تری داشته باشد. جای هیچ گونه نگرانی نیست ، برخی از این دوربین های کوچک قابل حمل موجود در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت ، توانایی تبدیل شدن به یک سیستم مداربسته پیشرفته را نیز دارند ، به راحتی این دوربین های کوچک و مخفی تبدیل به ابزاری برای نظارت و امنیت محیط زندگی و کار خود نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار