آموزش نصب دوربین مدار بسته

این نور موجود ساخته شده از فوتون ها بوده و در لامپ فوتونی جمع آوری می گردد و سپس به الکترون تبدیلی می سایت xiaomi-cctv شود. الکترون های ایجاد شده با استفاده از الکتریسیته و فرآیند شیمیایی خاصی شده، سپس به سوی پرده ای فسفری برای نمایان شدن تصاویر پرتاب می گردند . این فناوری به شما کمک می کند تا دوربین های آنالوگ را نیز به کمک یک مودم اختصاصی به صورت تحت شبکه استفاده کنید و کنترل از راه دور را با کمترین هزینه ممکن برای محیط خود ایجاد کنید. این کار هزینه زیادی برای شما ایجاد میکند و شاید به اندازه یک دوربین مداربسته دقیق نباشد. در ادامه این مطلب از ماهان نت، با 4 ویژگی اصلی در انتخاب یک سرویس اینترنت برای دوربین مداربسته، آشنا میشویم. اجزای اصلی یک سامانه مداربسته در این سامانه را، دوربین مداربسته آنالوگ، مانیتور، دی وی آر، ویسیآر (ویدئوی مخصوص ضبط تصاویر)، سوییچهای دستی و اتوماتیک (برای انتخاب دستی یا خودکار دوربین)، پن و تیلتها (موتورهای حرکت دهنده دوربین)، مالتیپلکسرها یا کوادها (برای تبدیل یک مانیتور به چندین مانیتور) و کابلهای کواکسیال (دارای مغزی و شیلد) تشکیل میدهند. دوربین مدار بسته امنیت بالایی را نه تنها برای دفتر ما، بلکه برای خانه ما نیز فراهم میکند.

تنها مشکل این نوع دوربین مداربسته بیسیم آن است که به جهت استفاده از لامپ در لنز نمیتواند در معرض باران باشد و فقط برای مکانهای بسته و سرپوشیده مناسب است. دوربین های دید در شب رنگ های متنوع را نشان نمی دهند و فقط تصاویر را به یک رنگ یعنی سبز تیره که چشم انسان حساسیت بیشتری نسبت به آن دارد نشان می دهد. بعد از دوربینهای 2 مگاپیکسل( FULL HD) با پیشرفت تکنولوژی دوربینهایی وارد بازار شدند، با کیفیت 4 مگاپیکسل یا به اصلاح 4K که در مکانهایی با حساسیت بالاتر استفاده میشوند و از کیفیت تصویر بالاتری برخوردارند و جزئیات را با دقت بیشتری نمایش میدهند. حداکثر ظرفیت حافظه دوربین لامپی 128 گیگ است و تصاویر ضبط شده بر روی آن پس از یک ماه به طور خودکار پاک میشوند تا فضا برای تصاویر جدید خالی شوند. روش کار کلیه دوربین های دید در شب بر اساس دارا بودن محدوده ای از نور، مثل نور مهتاب در حالت پسیو یا غیر فعال و یا نور مادون قرمز در حالت اکتیو یا فعال است. نمایشگر دوربین مدار بسته FLIR نکاتی را در تصویر نشان می دهد که ممکن است با چشم غیر مسلح، قابل دیدن نباشد. دوربین مداربسته دید در شب به دو صورت فعال و غیر فعال کار می کنند.

این اندازه با توجه به وجود ال ای دیهای موجود در دوربین انجام میشود. با توجه به بررسیهای انجام شده و رضایت مشتری به استراتژی ارائه شده توسط کارشناسان شرکت مهندسی صدر، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته و دستگاههای امنیتی آغاز میشود. اگر شما سازمان یا مکان بزرگی دارید که نیاز به محافظت زیاد دارد حتماً نیاز به یک سیستم امنیتی نیز خواهید داشت؛ چراکه نمیتوانید تعداد زیادی نیروی انسانی برای محافظت از سازمان خود استخدام کنید. اگر میخواهید در شب و در تاریکی دوربین مدار بسته از شما محافظت کند، باید به سراغ دوربینهایی بروید که دید در شب بسیار مناسبی دارند. دوربینهای مدار بسته به یکی از مهمترین وسایل امنیتی در سراسر جهان تبدیل شدهاند و هر روز ویژگیهای جدیدی به این دوربینها اضافه میشوند. مدیران حوزه های امنیتی و سایر حوزه ها به استفاده از دوربین های مدار بسته اعتماد کامل دارند و توسعه این سیستم ها با سرعت زیادی در حال اجرا می باشد. دوربین های مدار بسته FLIR کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارند.

برای مکان های حساس مثلا جاهایی که رفت و آمد زیاد است و یا مکان هایی که نور کم است و همچنین برای مسافت های طولانی استفاده از دوربین مدار بسته آنالوگ کاربرد ندارد. از انواع دوربین های مداربسته مخفی هستند که کاربرد امنیتی و جاسوسی دارند. سیستم امنیتی منزل تنها برای جلوگیری و از دزدی و اعمال مجرمانه نیست، بلکه میتواند نقش بازدارنده داشته باشد و همچنین حس اطمینان و آرامش را به افراد حاضر در منزل بدهد. دوربین مداربسته بیسیم نیازی به سیم کشی برای انتقال تصویر ندارد و نصب دوربین مداربسته بیسیم برای منزل آسان است .

دوربین مدار بسته Nest یکی دیگر از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب است که دارای طراحی خاص و منحصربه فردی میباشد. دوربین مدار بسته Foscam FI9901EP یکی دیگر از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد که مناسب استفاده در فضای باز میباشد و در شب تصاویر با کیفیتی را ثبت میکند. ما کلا دو نوع دوربین داریم: دوربین آنالوگ و دوربین ای پی. ال ای دی های ساخته شده توسط شرکت Osram آلمانی اکنون در دوربین های هایک ویژن نصب می شوند و توانسته است عملکرد دید در شب دوربین های هایک ویژن را 30 درصد بهبود ببخشد. این برند مجموعه گسترده ای از محصولات شبکه و توربو HD را که شامل ضبط کننده های ویدیویی شبکه NVR، دوربین های PTZ و دوربین های مدار بسته برای کاربردهای خاص است را ارائه میدهد. دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید.

در دنیای پرچالش و پرخطر امروز استفاده از سیستمهای امنیتی روزبهروز افزایشیافته است. اگر اخیراً به فکر خرید یک سیستم امنیتی برای منزل یا محل کار خود افتادهاید و نمیدانید از چه مرکزی یک سیستم باکیفیت و اورجینال را تهیه کنید، میتوانید با مراجعه به وبسایت بی ام اس کالا، با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید تا شما را با نحوه کارایی و امکانات دوربینها آشنا کنند و بهترین دوربین مداربسته بیسیم را به شما با قیمتهای مناسب معرفی نمایند. این دوربین مدار بسته تصاویر با کیفیت مناسب p1080 در روز و در شب ثبت میکند، مناسب استفاده در محیط داخلی میباشد و در مقایسه با امکانات زیادی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در دستگاه های ذخیره ساز برخی از امکانات هوشمند سازی نظیر تشخیص چهره، شمارش افراد و .. امکان پذیر شده است. برخی از دوربینهای دید در شب میتوانند تا مسافت 46 متری را در تاریکی مطلق تصویربرداری کنند که البته در دوربین های خاص این فاصله تا 200 متر نیز قابل مشاهده است. دوربین دید در شب با کمک اشعه مادون قرمز کار کرده و اشعه را با لیزر نامرئی و یا نور افکن مرئی به سمت شیء یا سوژه مورد نظر ارسال می نماید و به این ترتیب و با بهره گیری از نور ارسال شده، تصویر سوژه مورد نظر در دوربین دید در شب قابل مشاهده می گردد.

وظیفه BLC تطبیق نور پیش زمینه و پس زمینه است که باعث می شود سوژه ی اصلی روشن و قابل شناسایی باشد. وقتی شب میرسد، چراغهای LED روشن میشوند. لامپ دوربین از راه دور قابلیت روشن و خاموش شدن دارد. در این سیستم محل تبدیل نور به الکتریسیته که دقیقا در مقابل لامپ تشدید کننده نور قرار می گیرد، فتوکاتد نام دارد و قطر آن در سیستم های دوربین های دید در شب 25 میلیمتر می باشد. درحالیکه یک نیروی پلیس که دائم در محل شما در حال گشتزنی است میتواند حس وحشت را در محل ایجاد کند. این تفاوت در میزان نور مادون قرمز منتشر شده، باعث ایجاد تفاوت رنگ در تصویر می شود. اجسام داغ نور مادون قرمز زیادی را منتشر می کنند، در مقابل بدن انسان و حیوان نور مادون قرمز کمتری تولید می کند. در این نوع سیستم دوربین های دید در شب، نور بازتابانده شده از هدف را تقوبت کرده و آن را به شدتی می رسانند که چشم انسان بتواند آن را به خوبی تشخیص بدهد. برای ورود به هر حرفه ای باید مهارت های لازم را کسب کنید و دانش خودتان را بالا ببرید از این رو اگر میخواهید تازه این کار را شروع کنید و یا اطلاعات محدودی دارید بهتر است با شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته دانش کافی در این زمینه را کسب کنید و سپس وارد بازار کار شوید چرا که اگر توانایی های خود را به روز نکرده و آنها افزایش ندهید نمیتوانید با همنوعان خود به خوبی در این حیطه رقابت کنید .

کیفیت تصاویری که این دوربین مدار بسته در شب ثبت میکند بسیار عالی و قابل قبول است. آخرین دوربین مدار بستهای که در این قسمت به شما معرفی میکنیم دوربین مدار بسته Arlo میباشد. این دوربین مدار بسته را میتوانید در محیط خانه مورد استفاده قرار دهید. دوربین اسپید دام قابلیت چرخش و زوم کردن دقیق دارد. بعد از مشخص شدم محل های مورد نیاز برای پوشش دوربین های مداربسته ، محل نصب دوربین ها و همچنین محل نصب دستگاه DVR را دقیق مشخص کنید. یک دوربین مداربسته بیسیم موتورایز پیشرفته برای نظارت دقیق است. به نحوی که در پایان مقاله شما با انواع مختلف دوربین مداربسته آشنا شوید، ضرورت آن را برای خود تشخیص دهید و در صورت نیاز برای خرید دوربین مداربسته­ خود اقدام کنید. دوربین دید در شب نور حاصل از ماه یا ستارگان یا به طور کلی نور کم موجود در محیط را تقویت و تشدید کرده و در حقیقت اصلا از خود نور و پرتو مرئی یا نامرئی ساطع نمی کند. در ابتدا تولید این دوربین توسط این شرکت بسیار کم بود اما در سال 1999 تصمیم گرفته شد تا دوربین های مدار بسته تحت شبکه به صورت تولید انبوه در بازارهای جهانی صورت گیرد.

دوربین مدار بسته CleverLoop نیز یکی از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد که میتوانید به راحتی در فضای باز از آن استفاده کنید و مطمئن باشید این دوربین تصاویر با کیفیت بالایی در شب ثبت میکند. دوربین مدار بسته Arlo یکی دیگر از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب میباشد که به راحتی با استفاده از این دوربین میتوانید تصاویر مناسبی را ثبت کنید. سپس، این متخصصان قیمت پیشنهادی خود جهت نصب دوربین مدار بسته تهران را برای شما ارسال میکنند. بنابراین در محیط هایی که زیبایی ظاهری دوربین مهم است، استفاده از این دوربین ها می تواند یکی از گزینه ها باشد. محدوده دید دوربین های بولت بسیار بیشتر از دوربین های دیگر است که آنها را به عنوان گزینه های ایده آل برای مناطق بزرگ مانند پارکینگ یا حیاط خلوت قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به پست دوربین مداربسته دید در شب و تأثیر امواج مادون قرمز آن بر گیاهان مراجعه کنید.

تنوعی از محصولات با بهترین قیمت دوربین مداربسته اپتینا را می توانید از مجموعه ما تهیه فرمایید. دوربینها امکان ضبط و بازآفرینی حوادث را دارند و هنگام بروز حوادث میتوانند از افراد مجرم عکس و فیلم تهیه کنند و آنها را در حافظه خود حفظ کنند حتی امکان آژیر کشیدن هم دارند ولی با صدای کمتر، در حالیکه نیروهای انسانی و نگهبانان خیلی توانایی کاملی در یادآوری تصاویر و چهرهها حداقل بهخوبی یک عکس و فیلم که با دوربین مداربسته گرفته شده است را ندارند. دوربین مدار بسته بی سیم از انواع دوربین های مداربسته حرفه ای هستند که فقط برای کارکرد دوربین به برق نیاز دارند و فیلم های بی سیم را به ضبط کننده منتقل می کنند. یکی دیگر از بهترین دوربینهای مدار بسته در شب که به شما معرفی میکنیم دوربین مدار بسته CleverLoop میباشد. رزولوشن در دوربین های آنالوگ بصورت تعداد خطوط افقی تشکیل دهنده تصویر (TV-line) تعریف می شود. این دوربین به جهت چرخش عمودی و افقی به اطراف میتواند زاویه وسیعی را پوشش دهد. اگر قصد نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در مغازه، منزل، اداره و یا . که برای رسیدن به این مهارت بهترین راه شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته است.

در مبحث دوربین دید در شب، لوکس به میزان نور مورد نیاز برای یک تصویر برداری مناسب اشاره دارد. همچنین سلول تقویت تصاویر را نیز دارا می باشند که با استفاده از آن قابلیت مشاهده تصاویر در تاریکی شب در حضور فقط چند هزارم لوکس نور فراهم می شود. دوربین های دید در شب اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته برای محافظت از اماکن در زمان تاریکی و شب میباشند. در دوربینهای دید در شب عنصری با نام تقویت تصویر وجود دارد که باعث میشود تصویر در تاریکی مطلق به شکل مناسب ضبط شود. این دوربین با یک لنز گرد تصاویر اتاق را به شکل گرد ضبط میکند. مانیتور یک سیستم دوربین مدار بسته میتواند یک تلویزیون یا یک مانیتور باشد که تفاوت آنها در نوع ورودی آنهاست. تصاویری که این دوربین مدار بسته ثبت میکند دارای رزولوشن 720 میباشد. دوربینهای مداربسته آنالوگ به تعداد محدود و تعریف شدهای به یکدیگر متصل میشوند که این تعداد به مدل دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته بستگی دارد. با این وجود، بهتر است بدانید که قیمت این مدل از سایر مدلهای مشابه بیشتر خواهد بود، چرا که کیفیت تصاویر و ویدیوهایی که توسط این دوربینها ثبت میشوند از مدلهای شبیه به آن بالاتر است.

از آنجا که سایر دوربینها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربینها بیشتر در جاهایی استفاده میشود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید یک دوربین با رزولوشن 1080p یا بالاتر بخرید. از خدمات شرکت ها بازدید محل توسط کارشناس است تا بهترین محل برای نصب دوربین را شناسایی کند. متخصصان از این دوربین ها برای بازرسی، ایمنی، شناسایی و پیشگیری از خطرات احتمالی استفاده می کنند. یا دوربین مداربسته AHD ؟ برند تیاندی فناوری استارلایت یا دید در شب رنگی را وارد دنیای دوربین مداربسته کرد. برند های دوربین مداربسته سامسونگ، ال جی و پاناسونیک هم جزو محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند اما به دلایل صرفا اسم برند آنها باید مبلغ بیشتری برای آن پرداخت کنید. در این مرحله باید تنظیمات را بر اساس مدل دوربین و دیگر لوازم تنظیمات را انجام دهید. یک نکته دیگر هم میزان پوشش دید در شب دوربین است. اگرچه این دوربین ها ثابت هستند اما میتوان در برخی مدل ها ( دوربین های جعبه ای ) برای تعویض لنز اقدام کرد و زاویه پوشش دوربین را تغییر داد. دوربین مداربسته بیسیم نسبت به دوربینهای سیمدار نصب راحتتری دارد و نیاز به سیمکشی و هارد اصلا ندارد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار