آموزش نصب دوربین مداربسته

این دوربین ها قابلیت بسیار خوبی در مخفی شدن دارند و شکل ظاهری آن ها دقیقا به شکل سیستم اعلام حریق یا اطفا حریق ساختمان یا اداره است . تو این قسمت می خواهیم شرحی در حیطه دوربین مداربسته کوچک یا همان دوربین های جاسوسی که قابلیت مخفی شدن را هم دارند ، بدهیم . برای ایجاد این خاصیت، یک طلق یا پوشش بر روی بدنه دوربین قرار می دهند. فاصله بین دوربین ها، مانیتور و سیستم ذخیره سازی برای انتخاب نوع انتقال بسیار مهم است. به همراه خرید دوربین مداربسته یک دستگاه ذخیره سازی به همراه تجهیزات جانبی آن نیاز است. قیمت دستگاه ذخیره سازی با توجه به کیفیت و قیمت دوربین مدار بسته متفاوت است و هر یک از این دستگاه ها مناسب یک دوربین هستند. این دوربین مداربسته با نام IP نیز شناخته می شود که برخی از آن ها کیفیت تصویر تا 20 مگا پیکسل را ساپورت می کند. همچنین می توان با انجام تنظیمات نرم افزاری در دستگاه NVR، تصاویر فیلمبرداری شده را که فاقد اهمیت هستند، به طور خودکار توسط دوربین حدف نمود تا از پر شدن حافظه دستگاه جلوگیری شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته زیادی تولید شده اند که با دزدگیر اماکن و موبایل و تلفن فرد قابلیت ست شدن دارد و به محض مشاهده و روئت هر گونه مورد مشکوک از طریق این دستگاه ها اطلاع رسانی انجام می دهند.

طول عمر کمتر: بخاطر اینکه این نوع دوربینها دارای اجزای متحرک است (شامل موتور برای چرخش و زوم)، دیر یا زود محکوم به خراب شدن است و نسبت به دوربین با لنز ثابت عمر کمتری دارد. اگر دوربین مدار بسته را برای نظارت کلی بر محل کار یا خانه می خوهید، خرید دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل می تواند برای شما مناسب باشد. قیمت دوربین مدار بسته وایرلس بر اساس کیفیت آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند. درب اولین چیزی است که وارد شونده با آن مواجه می شود و با مخفی کردن دوربین در آن شما می توانید از فعالیت هایی که در کنار درب ورودی اتفاق می افتد با خبر شوید و رفت و آمد افراد را به درون خانه کنترل کنید .

این مدل از دوربین های مداربسته کوچک نسبت به باقی دوربین های مداربسته کوچک این ویژگی را دارند که می توانند همراه تصاویر صدا های محیط را ضبط کنند و به دستگاه گیرنده ارسال کنند . برخلاف نوع قبلی که از نور مادون قرمز بهره نمی بردند ما این نوع از دوربین برای ضبط تصاویر از نور مادون قرمز استفاده می کنند. ما در این مطلب، به بررسی قوانینی نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان یعنی در آسانسورها و پارکینگها و راهروها وجود دارد، خواهیم پرداخت. بعضی از دوربینها دارای لنتهای چسبنده هستند که میتوانید دوربین را به دیوار بچسبانند. در این فضا شما می توانید دوربینتان را در قاب عکس و یا ساعت روی دیوار ، لوازم درون بوفه و یا چراغ های سقفی و … این مدل در مواقعی به کار شما می آید که اتصال به دستگاه گیرنده همیشگی و دائم نیست و می خواهید در مواقعی که دوربین با دستگاه اتصال ندارد تصاویر شما در حافظه ای ( رم ) ذخیره شود تا شما در هنگام اتصال عکس ها را دریافت کنید . خرید دستگاه نامناسب برای نیازهای شما واقعاً میتواند تجربه شما را کاهش دهد و سایر کاربردهای دید در شب را محدود کند.

استفاده کرد . از ویژگی های مثبت این دوربین مداربسته کوچک هزینه نسبتا پایین و در دسترس بودن آن است . این وضوح معمولا برای مشاهده از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه ( تلفن همراه ) استفاده می شود. مشخصات وضوح دوربین مداربسته تعداد خطوط افقی است که به عنوان TVL معروف است. با توجه به حجم بالای کابل در طول مسیر کابل شماره گذاری می شود. HD SDI : تکنولوژی آزاد و زیر شاخه ای از دوربین های مداربسته HD است که بدلیل محدودیت طول کابل کشی و قیمت بالای تجهیزات مورد توجه بازار نمی باشد. دوربین های روز و شب نیز یکی از دوربین های مناسب هستند که می توان در طول شبانه روز و به صورت دائمی از آنها تصاویر باکیفیت دریافت نمود. ما در این مقاله تلاش کردیم تا مهمترین نکاتی که برای نصب دوربینها به آنها نیاز دارید را بیان کنیم. ازاینرو رویین سیستم به عنوان نمایندگی دوربین مدار بسته kdt در مشهد، در ادامه مهمترین مراحلی که برای نصب دوربین نیاز دارید را بیان خواهیم کرد. برای دیدن ویدئوهای زنده و دریافتی از دوربینها، یا ویدئوهای ذخیره شده در هارددیسک، نیاز به نمایشگر دارید تا این تصاویر را نشان دهد.

این دوربین ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته تر ، قیمت بالا تری دارند . دوربین ها با توجه به کاربردشان در اندازه های مختلفی وجود دارند. سیستم مداربسته وای فای با توجه به سهولت نصب و امکان جابجایی دوربین ها و همچنین عدم نیاز به کابل کشی همواره در بین مشتریان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. شیائومی با حفظ کیفیت ، قیمت دوربین مداربسته خود را پایین نگه داشته تا رضایت مشتریان بیشتری را به دست بیاورد. دوربین مداربسته آنالوگ در بهترین حالت تصاویر را با کیفیت 960H ضبط می کند، در حالی که با نصب یک دوربین مدار بسته AHD کیفیت تصاویر حداقل 720 پیکسل خواهد بود. هم چنین قیمت دوربین مداربسته ahd متناسب با کیفیت آن است. قیمت دوربین مدار بسته بولت با توجه به کیفیت تصاویر آن متفات است. دوربین های مدار بسته به 4 صورت دام، اسپید دام ، جعبه ای و بولت موجود است. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، لیست قیمت دوربین مدار بسته به همراه جزئیات فنی دوربین مدار بسته شیائومی و دوربین مدار بسته داهوا در سایت دوربین مال موجود است.

دوربین های مداربسته ی کوچک مخفی مانند انواع عادی این دوربین ها دو نوع اتصال با دریافت کننده دارند ، یکی اتصال با کابل و یکی اتصال با وایرلس ( که دیتا ها را به دستگاهی تا شعاعی مشخص ارسال می کند . موارد تاثیر گذار دیگری مانند قدرت دید در شب، داشتن توانایی خاص مورد نیاز کاربر و … در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا امروزه ما به نحو دیگری به نیازهای خود جواب بدهیم. کافیست با شماره های شرکت یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید. این درخواست با ادعای ارتباط این دو شرکت با اعمال مرتبط با نقض حقوق بشر در چین طرح شده است. نظارت تصویری معمولاً در کارخانجات اماکن تولیدی و اجرایی برای مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تأخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد به کار می رود . به عنوان مثال دوربین های تحت شبکه دارای قیمت بالاتر و دوربین آنالوگ ارزانترین دوربین مدار بسته به شمار می روند. به جرئت میتوانیم ادعا کنیم قیمت دوربین مدار بسته ارزان در دوربین مارکت بسیار مقرون به صرفه بوده و این قیمت پایین در کنار کیفیت بالای اجناس میباشد .

حتما کابلهای خود را از درون لوله های فلکسی یا داکت یا سینی کابل و… برای تشخیص اینکه کدام مدل دوربین جهت نصب دوربین در منزل شما مناسب است، حتما مقاله بهترین دوربین مدار بسته خانگی را مطالعه کنید. همه این عوامل باعث شدهاند تا سازندههای دوربین مدار بسته آنالوگ، از یک رشته سیم برای به حداقل رساندن این پارازایتها استفاده کنند. معمولا این دوربین ها بر ریو یک نقطه با فاصله کانونی مشخص زوم می کنند. این سیستم ها در برابر شرایط محیطی مقاومت بسیار خوبی دارند. با این شرایط امروزه انواع پکیج های دوربین مدار بسته با قیمت های مختلف به شما ارائه می شوند. این دوربین مداربسته به خاطر لنز ثابتش، میدان دید محدودی دارد. در مورد دوربین های مدار بسته ای که دارای استاندارد IP67 هستند، می توان در مدت زمان محدودی آن را به طور کامل در آب فرو برد.

در حالی که یک uخص کم تجربه، ممکن است در همان محیط از تعداد بیشتری دوربین برای پوشش دادن سایت xiaomi-cctv فضا استفاده کند. اگر هم دوست دارید که هیچ سیمی را برای دوربین مداربسته استفاده نکنید، دوربین مداربسته وایرلس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر یک دوربین یا هر کدام از تجهیزات نصب آن ها جزو کالاهای وارداتی باشند، بدیهی است که قیمت آن ها بالاتر خواهد بود. با توجه به اینکه فروشنده های مجاز طبق قانون از مشتری وجه دریافت می کنند و یا مشتری خرید انلاین انجام می دهد، از این رو از اصالت محصول هم خاطر جمع هستند. یکی از اعضای ساختمون میگه که یک نفر آشنا به این کار رو سراغ داره و قرار میشه که فردا بیاد و اطلاعاتی به آقای محمدی بده. انتخاب بهترین نصاب دوربین مداربسته از این رو اهمیت دارد که جایی برای خطای سیستم ایمنی ساختمانها و فروشگاههای بزرگ امروزی در پایتخت وجود ندارد. این قابلیتها به مدیر یک کسب و کار اجازه میدهد آمار دقیقی از مراجعه کنندگان به فروشگاه یا محل تجاری را به دست بیاورد، که برای برنامهریزی فروش کاربرد دارد. لازم به تذکر است که تقریباً 90 درصد خدمات گارانتی این محصولات، شامل ورود آب یا خیس شدن دستگاه نمی شود.

کمپانی داهوا دو نوع دستگاه ضبط تصویر XVR و NVR را به بازار عرضه کرده است که شرح هر کدام به قرار زیر است. در نوع آنالوگ آن تصاویر اول به سیگنال های رادیوی تبدیل می شوند و بعد آن ها را به دستگاه ارسال می کند. داهوا در ابتدا اقدام به تولید دیویآرهای ۸ کاناله کرد و سال بعد موفق به تولید dvr با ۱۶ کانال شد. در چراغ ورودی واحد هم می توان این دوربین را جاساز کرد که این مکان هم مانند درب واحد برای در نظر داشتن اتفاق های دم در ورودی بسیار مناسب است . در این پکیج هم مانند مجموعه قبلی از دوربین هایی با تکنولوژی HDCVI استفاده شده است؛ با این تفاوت که بدنه دوربین ها فلزی است. در سایت های خدمات آنلاین مانند آچارباز، آچاره ، استادکار ، امدادکاران و غیره ثبت نام کنید و به جذب مشتری از این طریق بپردازید. برای مثال ثبت تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ با دستگاه DVR امکان پذیر است. اگر توجه کرده باشید برای دوربین مداربسته عادی همیشه نوشته ای کنار آن است که شما را از آن آگاه می کند ولی برای دوربین مداربسته کوچک همچین نوشته ای استفاده نمی شود . دوربین مداربسته اسپید دام نوعی دیگر از انواع دوربین های مداربسته است که از نظر ظاهری دقیقا مشابه دوربین های دام می باشد ولی با این تفاوت که در دوربین مداربسته دام ، شما امکان چرخش 360 درجه را ندارید و دوربین دام به صورت ثابت نصب و راه اندازی میشود ولی در دوربین مداربسته اسپید دام امکان چرخش 360 درجه دوربین امکان پذیر است.

تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای گارانتی هستند و شما می توانید با خیالی آسوده برای خرید هر یک از این محصولات بر روی لینک آن ها کلیک کنید تا وارد صفحه دسته محصول آن ها شوید و سیستم حفاظتی مورد نظر خود را تهیه کنید. برای خرید دوربین مداربسته بولت می توانید با کارشناسان دوربین مال تماس بگیرید. دوربین مدار بسته بولت برای فضای خارجی طراحی شده است. اگربخواهیم معنای بولت BULLET را پیدا کنیم، به واژه گلوله خواهیم رسید. اگر یک سیستم مدار بسته نسبت به نفوذ آب باران مقاومت نداشته باشد، در تماس با رطوبت خراب می شود و در نتیجه قادر نخواهد بود تا تصاویر را ارسال نماید. دوربین های مدار بسته صنعتی یا همان body camera، دوربین هایی مستطیل شکل هستند و می توان لنز را بصورت جداگانه روی آنها نصب نمود، همین قابلیت باعث شده تا این دوربین ها دارای زوم بالاتر بوده و در جاهایی که نیاز به فوکوس بیشتر روی تصاویر باشد از این دوربین ها استفاده می شود.

قیمت دوربین مدار بسته با توجه به کیفیت تصاویر آن، که در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند. دوربین مدار بسته بی سیم از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شود. و می تواند به صورت بی سیم با مودم اینترنت ارتباط برقرار کند و تصاویری را که جلو لنز دوربین وجود دارد با وای فای به مودم اینترنت ارسال کند. در روش نصب دوربین های مداربسته بی سیم دیگر نیازی به کابل کشی نمی باشد وتغییر مکان دوربین به راحتی انجام می گردد. دوربین مداربسته آنالوگ داهوا دارای قابلیت دید در شب است و همچنین ضدآب میباشد و به راحتی میتوانید در فضای باز از آن استفاده کنید. با در نظر گرفتن این موارد و کاربری مورد انتظارتان، شما میتوانید دوربین مدار بسته دلخواه خود را خریداری نمایید. با مشاهده لیست محصولات برایتون میتوانید با مراجعه به صفحه درخواست لیست قیمت محصولات برایتون، لیست قیمت بهروز را دریافت نمایید و همچین از مشاوره رایگان ما بهرهمند گردید و راهنمایی لازم را متناسب با نیاز خود دریافت نمایید.

ممکن است هزینه یک دوربین با قابلیت دی ان آر کمی در ابتدا بالاتر از یک دوربین معمولی به نظر برسد ، اما هزینه برق مصرفی برای روشن کردن محیط یک پارکینگ ، یا هزینه یک پروژکتور مادون قرمز را هم اگر به هزینه یک دوربین معمولی اضافه نمایید ، متوجه خواهید شد که پس از مدتی ، هزینه های شما بیشتر از حالی خواهد شد که از ایتدا دوربینی با تکنولوژی DNR در پروژه استفاده می کردید .امروزه این تکنولوژی هم در دوربین های آنالوگ و هم دوربین های تحت شبکه موجود می باشد . تمام لوازمی را که سیستم شما برای مقاومت در برابر رطوبت نیاز دارد، آماده کنید و روی دوربین مدار بسته نصب نمایید. از محافظهای خروجی ضدآب یا واشرها برای پوشاندن سوراخها استفاده کنید. این ها را می توان در خودنویس یا در درب خارجی کیف و در مکان های کوچک حتی دکمه لباس جاسازی کرد .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار