آموزش نحوه نصب دوربین مدار بسته در 6 قدم

دارای وضوح تصویر بالا بصورت FULL HD و حتی در برخی از مدل ها به صورت 4K می باشند . حتی اگر داخل فروشگاه موجود نداشتیم می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین محصول را به شما معرفی کنیم . به عنوان مثال اگر از آداپتور فست شارژ استفاده نمایید، طول عمر دستگاه خود را کاهش می دهید. البته اگر شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . نصب دوربین مدار بسته با ما تماس بگیرید. حتی برخی از این دوربین های کوچک قابلیت تبدیل شدن به هات اسپات را دارند ، یعنی شما می توانید از اینترنت سیم کارت آن استفاده نمایید و سایر دستگاه های خود مانند موبایل ، لپ تاپ ، تبلت و غیره را نیز به آنها متصل کرده و از اینترنت پر سرعت آنها استفاده نمایید.

نوع لنز دوربین نیز بر قیمت دوربین مداربسته تاثیرگذار است. قیمت پک های دوربین مداربسته بر اساس تعداد ، برند ، نوع لنز و برد های داخلی محاسبه می گردد. قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است. طبیعتا انتخاب این محصول در مدل ها و طرح های متفاوت دارای قیمت های متفاوت می باشد ، اما می توان گفت که تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت دارای قیمت های متعادل و به نسبت بازار ارزان می باشد. بهره مند میباشند.راهنمای انتخاب محصولات مایلسایت، مشتریان را به سمت درست هدایت مینماید و تلاشهای شبانه روزی کارمندان آن، نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل هستند.شبکه گسترده سالم و گارانتی باارزش محصولات، منافع مشتریان و شرکت را به طور همزمان تامین مینماید. دوربین مدار بسته ویژگی های زیادی دارد که توجه به این ویژگی ها و قابلیت ها در هنگام خرید موجب آگاهی بیشتر و انتخاب هوشمندانه می شود. اما یک سری از اجزای این دوربین ها با دوربین های مدار بسته آنالوگ و WebCamها تفاوت دارد. این ابزار دوربین رم خور و ارزان می باشند ، به این معنی که دارای شیار کارت حافظه هستند و نیازی به دستگاه های جانبی نگه داری حافظه را ندارند.

این دسته از محصولات فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت با عنوان دوربین مخفی یا همان دوربین مداربسته نامحسوس موجود می باشد. دوربینهای آنالوگ نصب بسیار ساده ای دارند اما دوربینهای دیجیتال به همان اندازه که میتوانند کارایی بالاتری داشته باشد، باید توسط متخصصین و کارشناسان خبره آن نصب و راه اندازی گردند. دوربین های مداربسته آنالوگ به دلیل ساده بودن نصب آن ها و ارزان تر بودن پر طرفدار هستند اما این نوع از دوربین ها بعد از مدتی دچار افت کیفیت میشوند و تصویر این نوع از دوربین ها معمولا خیلی مناسب نیست. در واقع پیشنهاد می شود اگر پروژه دوربین مداربسته شما بزرگ نیست (بطور مثال زیر 12 عدد دوربین مداربسته می باشد) از بستر کابل های کواکسیال و از دوربین های مداربسته ahd و hd استفاده کنید. پیشنهاد می شود این ویدیو های آموزشی را تا انتها مشاهد کنید و نکات مهم آن را به خاطر بسپارید یا هم در گوشه ای یاداشت نمایید. ما پیشنهاد میکنیم که قبل از اقدام به خرید دوربین مداربسته، نیازها و بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به مدل و قیمت دوربین مداربسته، گزینههای مختلف را بررسی کنید. به طور معمول برای تهیه یک سیستم نظارتی مداربسته شما نیاز به پرداخت هزینه های زیادی دارید، اما با توجه به قیمت متعادل و مقرون به صرفه دوربین های مداربسته مخفی شما این امکان را دارید تا با تهیه ارزانترین دوربین مداربسته ی موجود در سایت، یک سیستم کامل را پیاده سازی نمایید.

به همین جهت در این مقاله به قوانین نصب دوربین مداربسته در مشاعات آپارتمان میپردازیم تا هنگام نصب آنها رعایت درنظر گرفته شوند. حال با دانستن این اطلاعات باید در مورد برند و ویژگیهای دوربینها هم اطلاعاتی بدست بیاوریم تا بهترین خرید را داشته باشیم. پیش از اجرای مراحل نصب دوربین مداربسته باید از نوع دوربین، ویژگی های آن و این که آیا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد یا نه، اطلاعات خود را تکمیل و از این بابت اطمینان حاصل کنید. اینکه سیستم آنالوگ را در این صفحه معرفی کردیم، صرفا برای تکمیل فهرست انواع دوربین مداربسته می باشد، چرا که امروزه با روی کار آمدن انواع دوربین با کیفیت، آنالوگ نقش مهم و پر رنگِ گذشته را ندارد. مشاوران ما پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پکیج جهت نصب در انواع مکان ها با موقعیت های مختلف به شما ارائه خواهند کرد. در کارپیما انواع دوربین مداربسته بیسیم موجود می باشد . دوربین پلاک خوان یکی از پرکاربردترین نوع دوربین مداربسته است که برند مایلسایت به صورت جداگانه و تخصصی به این مقوله پرداخته است. پک دوربین مداربسته که تهیه می کنید نیاز نیست جزئیات و لوازم جداگانه ای تهیه کنید . فروشگاه اینترنتی کارپیما سعی خود را کرده تا بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.تمامی پکیج ها دارای دید در شب و یا حتی دید در شب رنگی هستند.که در محصولات کاملا مشخصات فنی آنها ذکر شده است.که با خیال راحت پکیج های دوربین مداربسته با هم دیگه مقایسه کنید.مشاوره بگیرید و در نهایت محصول مورد نظر تهیه کنید.

علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی سایت xiaomi-cctv ارسال کنند. هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد. توجه داشته باشید که قیمت پکیج دوربین مداربسته بر اساس قیمت ارز تعیین می گردد. که بر اساس برند و مدل دوربین، از نرم افزار های خاصی استفاده کنید. با این حال نیاز جامعه به امنیت و کنترل باعث گسترش استفاده از سیستم های امنیتی شده است، اما موضوع قیمت و هزینه خرید و خدمات نصب دوربین مداربسته همیشه اولین چیزی است که کاربران و شرکت های عرضه کننده این محصولات با آن سر و کار دارند.یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید یک سیستم نظارتی باید به آن توجه کرد، قیمت دوربین است و همه کاربران قبل از خرید به این موضوع توجه می کنند. پیشنهاد می کنیم از دسته بندی محصولات هندزفری نامرئی نیز دیدن نمایید. مهمترین دلیل قرار گیری دوربین کوچک در دسته بندی دوربین مخفی ابعاد بسیار کوچک آنهاست. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به دو دسته آنالوگ و IP تقسیم بندی می شوند. در برخی از مدل ها با استفاده از تکنولوژی های بی سیم مانند WiFi و P۲P امکان انتقال تصویر بر روی تلفن همراه و رایانه درون شبکه داخلی و یا خارج از آن و از طریق اینترنت میسر می باشد که متناسب با نوع نیاز کاربر عرضه می گردند.

علاوه بر این دوربینهای آنالوگ در فواصل دور مقادیر بسیاری گرین دارند که باعث افت کیفیت تصویر در آنها میگردد و شناسایی افراد و پلاکها را امری بسیار دشوار میسازد در حالی که دوربینهایIP ، فاصله تأثیر چندانی در کیفیت تصاویر ندارد. اما دوربینهای تحت شبکه به جهت انتقال تصاویر از طریق آدرس IP قابلیت رمزگذاری دارند و به همین سبب هم در مقایسه با دوربینهای آنالوگ گزینههای امنتری به شمار میروند. انتقال دیجیتال توسط سایر دستگاه های بی سیم آنالوگ مختل نمی شود. اما اگر بخواهید دوربین را در نزدیکی فضای حساسی مانند پادگان، سفارت خانه، محیط های نظامی یا… همانطور که در این مقاله شرح مختصری از نصب دوربین مداربسته تحت شبکه را شرح دادیم، فرآیند نصب یکی از مراحل مهم به منظور دریافت تصاویر بدون وقفه و با وضوح بالاست، چرا که اگر این مراحل طبق اصول، استاندارد ها و متناسب با نوع محصول انجام نشود، شاهد اختلالاتی در فرآیند نظارت تصویری و کنترل محیط پیرامون خود خواهیم.

دوربین دید در شب توسط LED های مادون قرمز در طول شب، نور مناسب برای تصویر برداری را در اختیار خواهد داشت. با توجه به کیفیت نه چندان مطلوب این تکنولوژی کمپانی های سازنده دوربین مدار بسته دست به نوآوری زده و تکنولوژی توسعه یافته ای از آنالوگ را معرفی کردند. از دوربین های مخفی نیز مانند هر تکنولوژی دیگری می توان هم در جهت صحیح و هم در جهت نادرست استفاده نمود. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. دوربین مداربسته مایلسایت به صورت رسمی توسط شرکت کنکاش نیرو شرق واقع در استان خراسان شهر مشهد ارائه می گردد و برای ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمات در سر تا سر کشور دارای نماینده است. دوربین های مداربسته برای نظارت و کنترل هرچه بهتر نیاز به یک نرم افزار به روز و کامل دارند، برند مایلسایت برای این امر یک نرم افزار کارآمد به نام milesight VMS و نرم افزار milesight cms طراحی کرده است که شما می توانید به راحتی از وبسایت امنیت ۹۸ نسخه به روز آن را دانلود نمایید.

این نوع از دوربین های مداربسته ، به دلیل اندازه بسیار کوچک خود ، موارد استفاده بسیار زیادی دارند ، مواردی مثل مستند سازی از طبیعت ، برای فیلم برداری از خودرو حین رانندگی و … برخی از این مدل ها بر قابلیت متصل شدن به کلاه کاسکت را نیز دارند ، این دقیقا مناسب آن دسته از علاقه مندان به فیلمبرداری حین موتورسواری و دوچرخه سواری می باشد. رضایت مشتریان از محصولات این شرکت بالاست و دلیل این امر کیفیت مناسبی است که سامسونگ مانند سایر محصولات خود در دوربین های مدار بسته نیز ارائه می دهد. قیمت های این دسته از دوربین ها متفاوت می باشد ، در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت ، برخی از محصولات در کیفیت های مختلف موجود می باشد ، به عنوان مثال پریز دوربین دار یک محصول متغیر می باشد ، این محصول دارای دو کیفیت متفاوت ، و دارای رنگ های متفاوت و سفارشی می باشد.

لنز موتورایز امکان مانور بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد در نتیجه قیمت این نوع از دوربین ها طبیعتا بیشتر خواهد بود. وظیفه لنز : اندازه چیپ تصویر دوربین ها محدود و کوچک است. دستگاه های DVR و NVR هر دو یک وظیفه مشترک را دارند و آن هم ضبط فیلم دوربین مدار بسته است. دستگاه NVR وظیفه ذخیره سازی اطلاعات، کنترل دوربین ها و انجام تنظیمات نرم افزاری دوربین های IP را بر عهده دارد. هنگام خرید یک دوربین امنیتی ، باید حداقل به دنبال ویدیوی HD 1080p ، دید در شب مادون قرمز ، صدای دو طرفه ، فضای ذخیره سازی ابری و محلی ، ادغام با الکسا یا دستیار گوگل و شناسایی افراد باشید.

واحد کیفیت تصویر در دوربین های مداربسته IP ، مگاپیکسل می باشد که از 1 تا 12 و حتی بالاتر نیز پیشرفت کرده است. علاوه بر این ، دوربین های IP توانایی دربرداشتن دوربین های بیشتری را در یک دوربین دارند که می تواند زاویه وسیعی را پوشش دهد که به طور معمول ممکن است چندین دوربین یا سیستم دوربین را پوشش دهد. در واقع بعد از نصب دوربین در محل و متناسب با مدل دوربین یا به صورت دستی و یا با استفاده از موتور داخلی دوربین، میزان بزرگنمایی و زاویه دید دوربین تنظیم می شود. 5. دوربین های مینیاتوری : دوربین های مینیاتوری همانگونه که از نامشان پیداست دوربین های کوچکی هستند که بیشتر به عنوان دوربین های مخفی استفاده می شود. برخی از این مدل دوربین های کوچک دارای قابلیت دید در شب هم می باشند ، توسط این قابلیت شما می توانید هیچ صحنه ای را از دست ندهید ، چه در روشنی روز و چه در تاریکی شب ، همیشه می توانید به فیلمبرداری بپردازید. دوربین های دو منظوره دارای سیستم آنالوگ ولی سیگنال تحت شبکه هستند . طراحی، اجرا و فروش دوربین های مداربسته مایلسایت، تلفن های تحت شبکه، فیبر نوری و سوییچ های شبکه ازجمله خدمات شرکت کنکاش می باشد.

امروزه برای بالا بردن امنیت در تمامی اماکن از سیستم های امنیتی استفاده می شود. و بهتر است از دوربین های مداربسته کابلی استفاده شود . کاربرد نوع دیگر این دوربین های مداربسته در مکان هایی می باشد که ممکن است طی یک فعالیت صنعتی امکان دسترسی و مشاهده برخی از سمت های فرایند وجود نداشته باشد. چنانچه قصد ثبت نام در کلاس آموزش نصب دوربین مداربسته را داشته باشید، شاید اولین فاکتوری که توجه شما را به خود جلب کند قیمت دوره مورد نظر باشد؛ با این وجود پیش از هرگونه اقدام برای ثبت نام در کلاس های آموزشی باید بدانید که فاکتورهای مهم تری نیز وجود دارند که در زمان انتخاب آموزشگاه به آن ها توجه کنید. اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. هدف دوربین هایک ویژن ایجاد امنیت و رضایت مندی مشتریان خود در سطح جهان است . حال در صورت خرید قانونی دوربین هایک ویژن هزینه بیشتری پرداخت می کنید؛ اما در عوض از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند خواهید شد. همچنین این دوربین دارای 2 سال گارانتی خدمات پس از فروش است و باعث میشود که بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

مایلسایت یک ارتباط نزدیک و بر اساس اعتماد را با همکاران، نمایندگیها و فروشنده های خود در سراسر دنیا برقرار نموده است.بر اساس روح مشتری مدارانه، این شرکت پشتیبانی تکنیکی و خدمات پس از فروش فوری را ارائه میدهد.در نتیجه شما اطمینان خاطر داشته باشید که با یک شرکت بسیار قابل اعتماد در حال همکاری میباشید. بلکه یک دستگاه که تنها ارتباط شبکه را ایجاد کرده و داده های دوربین IP را ذخیره می کند کافی ست. در ساختار دوربین های مدار بسته تحت شبکه، تجهیزات پسیو شبکه بیشتری به نسبت دوربین های آنالوگ نیاز می باشد و برای راه اندازی این دوربین ها نیاز به سوئیچ شبکه برای برقراری ارتباط بین دوربین ها و سیستم های اتصالی می باشد و هم چنین در صورتی که قصد داشته باشید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت محل کار و زندگی خود را مشاهده کنید همانند دوربین های آنالوگ نیاز به یک مودم روتر دارید. دوربین مداربسته پک کامل بایک سال گارانتی نصب و راه اندازی برنامه ریزی و آموزش مشاوره و بازدید رایگان کابل کشی و داکت کشی حرفه ای لوازم جانبی و ملزومات فروش و نصب ضبط مکالمات ، محاسبه گر ، CRM کابل RS232 مخصوص مراکز سانترال ارسال تجهیزات و انجام کلیه خدمات در تمام نقاط کشور.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار