آشنایی با انواع دوربین مداربسته + نکات مهم برای خرید

سطح نور محیطی که می خواهید دوربین را نصب کنید به دقت مورد بررسی قرار دهید و مطابق با آن، دوربین مداربسته را انتخاب نمایید. دوربین مال جهت سهولت خرید دوربین مدار بسته امکان تماس تلفنی با کارشناسان این حوزه را در اختیار شما قرار داده است. خیلی ها این وسط از انواع دیگری از دوربین های مداربسته نیز نام می برند ولی با توجه به اینکه ما فقط قصد داریم اطلاعات مفید و در کل یک مشاوره کاربردی در امر خرید دوربین مداربسته ارائه دهیم، خیلی از این مطالب حاشیه ای رو فیلتر می کنیم. این یک ضرورت برای دوربین های مخفی کوچک است ، صرف نظر از اینکه چه کاربردی در نظر گرفته شده باشد. اول از همه به بررسی انواع دوربین مداربسته بپردازیم که برای چه نوع محیطهای استفاده میشود. نوع دیگر، سیستم استارلایت است که از تلفیق مادون قرمز و تکنولوژی تقویت نور تشکیل شده و تصاویری واضح و رنگی را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای اندازه گیری میزان خوب بودن ، توانایی دید در شب دوربین مینی بیسیم ، باید از تعداد چراغ های مادون قرمز آن مطلع شوید.

از معایب این محصول می توان به قیمت بالای آن اشاره کرد که البته با توجه به کیفیت و کاربردی که دارد، این قیمت بالا قابل چشم پوشی می باشد. موضوعی که در خصوص دوربینهای مگاپیکسلی مطرح میشود این است که با افزایش میزان مگاپیکسل تصاویر و بالا رفتن کیفیت آنها قیمت دوربین نیز افزایش یافته و معمولاً نمیتوان قیمت ثابتی را برای این دوربینها در نظر گرفت. دنیای مدرن امروزی استفاده از این ابزار امنیتی را بیشتر میطلبد زیرا که حجم آمار مرتبط با سرقت رو به افزایش است و متاسفانه در برخی موارد ضررها تنها جنبه مالی ندارد بلکه در اثنای درگیری موجبات جرح و قتل هم میگردد. برخی از این دوربین ها دارای پشتی مغناطیسی برای چسبیدن به اجسام فلزی هستند ، در حالی که برخی دیگر با یک گیره یا یک براکت نصب می شوند تا بتوانید آنها را به یک سطح متصل کنید. زیرا برخی از دوربینها این قابلیت را ندارند. در اینجا ویژگی های اصلی وجود دارد که شما باید به دنبال آنها باشید تا از این ابزار جالب بهترین استفاده را ببرید. شرکت ایمن تصویر امرتات از شرکتهای صاحب نام در زمینه واردات و پخش عمده سیستمهای حفاظتی و نظارتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نام ایمن تصویر پویا آغاز و با کسب امتیاز نمایندگی انحصاری بیش از ۶ برند بین المللی در ایران توانسته است نام خود را در بین ۵ شرکت برتر ایران در این حوزه تثبیت نماید.

در برخی از مدلهای جدید انواع DVR دوربین مدار بسته قابلیت آلارم هشدار وجود دارد . تستر دوربین مدار بسته یکی از تجهیزات شبکه دوربین مدار بسته است که با داشتن صفحه مانیتوری می تواند نقطه فوکوس را در دوربین مدار بسته با دقت بالا تنظیم نماید . چگونه دوربین مداربسته مخفی را پیدا کنیم ؟ این یکی دیگر از موارد ضروری برای ویژگی های دوربین کوچک مخفی است. قانون کلی این است که هرچه چراغ های IR بیشتر باشند ، در شرایط کم نور روشنایی بیشتری خواهید داشت. ما طیف گسترده ای از محصولات متنوع دوربینهای مداربسته را در اختیار مشتری قرار میدهیم. گاها کارفرمایان بدون اجازه کارمندان را تحت کنترل دوربین مدار بسته قرار داده اند و همین امر سبب شکایت از آنها به علت نقض حریم خصوصی شده است. اگر به دنبال نصب آسان و بدون سیم کشی هستید دوربینهای wifi یا دوربین مداربسته بیسیم گزینه مناسبی برای شما میباشد. همچنین باید بدانید که دوربین چگونه کار می کند زیرا این نیز نوع دوربینی را که به دنبال آن هستید تعیین می کند. اگر دوربینی که انتخاب کردید از نوع دوربینهای مداربسته تحت شبکه است، تصاویر باکیفیتی ثبت میکند که نیاز به هارد دیسک با ظرفیت بالا دارید.

فروشگاه رهارود نیرو چه محصولاتی در حوزه دوربین مدار بسته دارد؟ حال سوال مهم اینجاست که برندهای معتبر دوربینهای مداربسته چیست و چه قابلیتهایی دارند؟ دوربین مداربسته کوچک سوزنی چیست ؟ دستگاه شنود مخفی چیست؟ شما اگر این دوربین را ببیندبه هیچ عنوان نمیتوانید متوجه شوید که این یک دوربین مداربسته مخفی است.این دوربین دقیقا مشابه شارژ تهیه شده و حتی میتواند موبایل را نیز شارژ کند این دوربین نیاز به سیمکشی ندارد و فقط کافی است که آن را به پریز برق متصل کنید تتا شروع به فیلمبرداری کند. دوربین های مخفی در اشیا ordinary معمولی اطراف خانه یا محل کار مخفی شده اند.

دوربین PTZ وایرلس: در مکانهایی که امکان کابل کشی نیست، این نوع دوربینها میتوانند به صورت بیسیم، ویدیو سایت xiaomi-cctv را ارسال کنند. واژه دام به معنای گنبد می باشد و این اسم به دلیل نوع بدنه و طرز قرارگیری این محصول، بر روی آن گذاشته شده است. دوربین های آی پی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته به شمار می روند که تکنولوژی بالایی در ساخت آن بکار گرفته شده است. در صورتی که تمامی ساکنین راضی به نصب و راه اندازی دوربین باشند، می توانید برای پارکینگ یا هر بخش مشاع ساختمان دوربین نصب کنید. دوربین اسپید دام را می توانید به هر جهتی که می خواهید بچرخانید. می توانید با نصب دوربین مداربسته و کاهش جرائم، هزینه های بیمه خانه یا دارایی های دیگر خود را تقلیل دهید.

همچنین بعضی از دوربینهای مداربسته دارای اپلیکیشن رایگان برای نظارت از راه دور نیستند. انواع مختلفی از این دوربین ها وجود دارد ، بعضی از آنها را می توان متناسب با محیط و کاربردهای آنها سفارشی کرد. بعضی اوقات ممکن است مینی دوربین شما با یک مونتاژ همراه نباشد و بخواهید مینی دوربین خود را بسازید یا آن را جداگانه سفارش دهید. دوربین های دام از نظر ظاهری به شکل گنبدی طراحی شده اند و به هنگام چرخش دوربین، بدنه آن ها ثابت می ماند؛ به همین دلیل نیز گستره دید این دسته از دوربین ها توسط فرد سارق قابل تشخیص نیست. فیلم ها از چندین تصویر ثابت ساخته می شوند که به سرعت پشت سر هم پخش می شوند. هرچه وضوح تصویر بالاتر باشد ، وضوح تصویر نیز بیشتر می شود. اگر در یک ابزار سرمایه گذاری می کردید ، دوست دارید که ماندگار باشد. بنابراین، رزولوشن باید حداقل 1080p باشد تا جزئیات مهم را در فیلم مانیتورینگ خود از دست ندهید. لذا ضروری است پیش از آن دستگاهی تعیین و خریداری شود که تعداد هارد لازم و همچنین قابلیت پشتیبانی از ظرفیت هارد دیسکهای اتصالی را داشته باشد.

دوربین هایی که مادون قرمز دارند حتی در تاریکی مطلق نیز عملکرد مطلوب از خود نشان می دهند و باعث می شوند تصاویری با کیفیت مناسب تولید شود. با استفاده از چراغهای مادون قرمز دوربین مدار بسته دید در شب قادر است بدون وجود نور مرئی و در تاریکی تصاویر فعالیتها و تحرکات را دریافت و ذخیره نماید.به این ترتیب که با تابش نور نامرئی مادون قرمز توسط LED های مادون قرمز دوربین، در حالی که محیط مقابل دوربین کاملا تاریک و بدون نور مرئی است، دوربین شما قادر به مشاهدهی تصاویر از طریق دریافت بازتابش اشعهی مادون قرمز خواهد بود. خوبی نور مادون قرمز این است که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند. این دوربین ها در واقع همان دوربین های مخفی هستند که برای ضبط نمودن تصاویر در روز به نور کافی نیاز دارند و نمی توانند تصاویر را در شب با وضوح کافی دریافت نمایند. سنسورها فقط در صورت وجود حرکت در یک اتاق فعال می شوند ، بنابراین هنگام مرور فیلم ضبط شده مجبور نیستید مواد بی فایده را تماشا کنید. در هنگام نصب دوربین مدار بسته در منزل باید DVR را در مکانی قرار دهید که دسترسی به آن آسان باشد. در غیر این صورت ، هنگام استفاده از آنها باید بیشتر مراقبت کنید.

همچنین به دلیل انتقال اطلاعات در شبکه های عمومی، احتمال هک این دوربین ها وجود دارد. اتاق برق، اتاق ژنراتور، اتاق انباری و همچنین بخش های دیگری که باید همواره چک شوند. بخش های الکترونیکی: سنسور، کانکتور، بورد تغذیه و بورد اصلی از اجزای اصلی الکترونیکی دوربین مدار بسته محسوب می شوند. این دوربین های امنیتی به گونه ای طراحی شده اند که در برابر تمام عناصر داخلی و خارجی مقاومت کنند. پوشش محافظ اضافی می تواند به محافظت از آن در برابر عناصر کمک کند. نصب دوربین مداربسته یکی از راه های مؤثر برای محافظت از خانه ها ، مشاغل و خانواده ها حتی در مناطق تاریک است. البته دقت کنید که این دوربین ها در تاریکی مطلق کارایی ندارند. عملکرد این نوع دوربین نسبت به دو نوع دیگر بسیار بهتر بوده و حتی در تاریکی مطلق نیز تصاویر باکیفیت تولید می کند.

تنوع محصولات در این شرکت باعث شده مشتریان ما همواره رضایت خود را از این برند دوست داشتنی ابراز کنند. یکی از مزایای مهمی که نصب دوربین مداربسته دارد باعث جلوگیری از سرقت، احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرم میشود علاوه بر این مسائل از دوربین مداربسته برای مانیتور کردن خطوط تولید و کارخانههای بزرگ استفاده میشود که خود باعث راحتی و مدیریت هر چه راحتر میشود. به چه تجهیزاتی برای نصب دوربین مداربسته نیاز داریم؟ در این روش لازم است محل نصب دستگاه دوربین مداربسته و محل گیرنده هر دو به اینترنت مجهز باشند . دو نوع مینی دوربین فعال شده با حرکت وجود دارد ، یکی با حافظه داخلی آنها و دیگری با استفاده از حافظه حافظه دستگاه دیگر. این نوع دوربین توسط امواج آنالوگ کار کرده و تصاویر را با استفاده از DVR دیجیتالی ثبت می کند و به فرمت دیجیتالی در می آورد. برندهای معتبر دارای ضمانت برای محصولات خود میباشند و در صورت بروز مشکل بهصورت رایگان دوربین مداربسته را تعمیر میکنند.

از مهمترین دستاوردهای این شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش با نام تجاری گارانتی امرتات میباشد. محصول با کیفیت و هوشمند باعث شده این شرکت در بین ۵۰ برند برتر جهان در حوزهی نظارت تصویری، ۵ برند برتر کشور چین و همچنین در رتبه دوم، در رشد نرخ فروش محصولات قرار بگیرد. حال پس از گذشت چندین دهه از اختراع دوربین مداربسته، این وسیله کاربردی به وفور در اماکن عمومی، تجاری، سازمان های امنیتی، شرکت ها و حتی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است رمزی که برای دوربین خود قرار می دهید کمی سخت باشد تا به آسانی حک نشود. در ابتدا کمی در مورد سیگنال آنالوگ صحبت کنیم.” سیگنالی که همواره و پیوسته مقدار دارد و آن مقدار متناسب با زمان تغییر می کند”، سیگنال آنالوگ گفته می شود. لنز دوربین مداربستهدام، قابل چرخش، گردش و زوم است و دوربین مدار بسته دام امکان تغییر جهت را برایکاربر فراهم می آورد. را نیز انجام میدهند. همراه این دوربین های بی سیم یک دیسک فشرده یا همان CD ارسال می شود که باید این دیسک فشرده را برای نظارت تصویری و دسترسی به دوربین های مدار بسته بی سیم روی کامپیوتر خود نصب کرده و مراحل دسترسی دوربین های بی سیم را انجام دهید .

در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. خرید دوربین مداربسته وابسته به چند فاکتور مهم است. مهم نیست که چند نوع دوربین مداربسته را انتخاب کنید، دوربینهای مداربسته مزایای زیادی دارند. این نوع دوربین ها بدنه ای استوانه ای شکل دارند و معمولا از جنس فلز هستند. این نوع دوربین به شکل جعبه ای مستطیلی شکل و از جنس پلاستیک می باشد و لنز آن به صورت جداگانه بر روی دوربین نصب می شود. به لطف درگاههای صنعتی این دوربینها و جنس بدنه تخصصی هرگز نباید نگران خرابیها از بابت رانندگی مانند دست انداز، شتاب و ایست باشید و باخیال راحت به رانندگی خود ادامه دهید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی دستگاه های ضبط تصاویر و ویژگی ها و قابلیت های آن ها بپردازیم. درآمد نصب دوربین با توجه به هزینه های ذکر شده در بالا برای موارد یاد شده می باشند که می تواند کاملا متغیر باشد. این نوع استریم برای شرایطی است که پهنای باند ارتباط، جوابگوی ارسال بی وقفه تصویر نیست بنابراین به صورت خودکار یکی از رزولوشن های 4CIF ،DCIF ،2CIF ،CIF و QCIF انتخاب شده تا تصاویر ارسالی به استانداردهای لازم برسد. بدنه: بدنه دوربین همان قاب اصلی و بیرونی آن است که بسته به نوع کاربرد، در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته می شود. ضد آب بودن، مقاومت در برابر تابش خورشید و تحمل شرایط گوناگون دمایی از ویژگیهای عادی در طراحی آنها است. فیش نری اداپتوری : در کابل های ترکیبی برای اتصال برق دریافتی از پاور های مرکزی به دوربین های مدار بسته از این کابل ها استفاده می شود. سابقه شرکت های ارائه کننده و خدمات آنها از گذشته تا بحال می تواند به شما در انتخاب و خرید دوربینی که خیال شما را راحت کند، کمک کند. برخی از این کاربرد ها عبارتند از: نظارت بر عملکرد پرسنل ، تعقیب نامحسوس مجرمین ، کنترل ترافیک ، حراست از بانک ها و شرکت های صنعتی می باشد .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار