آزمون آنلاین آيین نامه ۱۴۰۱ با جواب و جدید【۶۰ تا آزمون رایگان】

مطمئنا شما با دانلود رایگان نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم به خوبی از پس این آزمون بر خواهید آمد. به طوری کلی آزمونی که در بستر اینترنت باشد آزمون آنلاین می گویند . آزمون آنلاین آیین نامه آزمون هایی هستند که برخی از سایت ها به صورت آنلاین رایگان یا پولی برای آشنایی متقاضیان گواهینامه رانندگی با نمونه سوالات آیین نامه در اختیار متقاضیان قرار می دهند .

آزمون آیین نامه شماره 4

سعی کنید خود را در شرایط آزمون تصور کنید و به تک تک سوالات با منطق خود جواب دهید. اینجاست که در اختیار داشتن سوالات ایین نامه اصلی پایه سوم بسیار مهم است. اگه دوست دارید با تمام نمونه سوالات آیین نامه آشنا بشید و امتحان اصلی آیین نامه رو همون بار اول قبول بشید…

بدون هیچ شکی با این سوالات انتظار موفقیت شما دوستان عزیز رو داریم. ممنون از اين كه نظر خودتون رو با ما در ميان ميگذاريد قبولي شما باعث خوشحالي ما ميشه . برای مثال اگر شما تو مبحث حق تقدم مشکل دارید میتونید فقط آزمون حق تقدم رو تمرین کنید. یا مثلا در نظر بگیربد که در یک راه دارای خط کشی ممتد، یک راننده بدون اطلاع از مفهوم خط کشی ممتد، از آن عبور کند.

امکانات خاص این نرم افزارها، مانند امکان مطالعه، امکان برگزاری آزمون به دفعات و مشابه آزمون اصلی و امکان مرور مطالعات گذشته، آنها را در بین متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی بسیار امتحان آیین نامه آنلاین محبوب نموده است. از این رو بهتر است قبل از شرکت، در آزمون های آیین نامه رانندگی سایت درایوینگ به صورت رایگان شرکت نموده و سطح قبولی خود هم در آیین نامه ی مقدماتی هم در آزمون آیین نامه رانندگی، را به میزان قابل توجهی بالا ببرید. اگر شما قبلا با نمونه سوال ها در آزمون آیین نامه آنلاین که در سایت درایوینگ وجود دارد، آشنا بوده باشید. قطعا بسیار راحت تر در آزمون اصلی آیین نامه شرکت خواهید کرد چرا که این آزمون را قبلا به صورت مجازی شبیه سازی کرده اید و چشم شما با سوال ها آشناست و در واقع مطالب را هم نیز بهتر آموخته اید. از این رو شانس قبولی بیشتری هم در این آزمون از آن خود خواهید کرد.

سایت مرجع راهنمایی و رانندگیآزمون آنلاین آيین نامه ۱۴۰۱ با جواب و جدید【۶۰ تا آزمون رایگان】

من همین سوالای آزمون هارو خوندم و بار اول بدون غلط قبول شدم . صدور گواهینامه در حال مراحل اداریش هست بعد از بررسی توسط پلیس راهور به اداره پست تحویل می دهند. مجموعه بی نظیر از آموزش های رانندگی که به صورت ویدئو آماده شده اند و برای بخش عملی رانندگی مفید هستند. مشکل بزرگی که پیش می‌آید آن است که هنرجویان تشخیص نخواهند داد که پاسخ‌ها اشتباه است و همان پاسخ اشتباه را یاد می‌گیرند و به سختی می‌توان ذهنیت اشتباهی که در ذهنشان شکل گرفته را اصلاح کرد.

در صورتی که به اینترنت و PC یا لپ تاپ دسترسی دارید به جای آنکه انبوهی از کتاب و جزوه و دفتر به همراه خود داشته باشید کافیست به وب سایت ما سر بزنید. تمامی مطالب آیین نامه به همراه نمونه سوالات و از همه مهم‌تر شبیه ساز آزمون آیین نامه در این وب سایت قرار داده شده است. هرچه سوالات جدیدتری در اختیار تان قرار بگیرد احتمال گیج شدن در آزمون آیین نامه اصلی به حداقل میرسد. مطمئنا در سال‌های آینده نقش اینترنت در میزان یادگیری افراد بیش امروز تعیین کننده است.

  • تنها کاری که باید انجام دهید مطالعه دقیق و اصولی تستهای آیین نامه است.
  • مشاهده سوالات مشابه و تست آیین نامه اصلی می تواند به شما کمک کند با نحوه سوالات آشنا شوید و در آزمون های تستی خود را محک بزنید، همچنین مواردی که بلد نیستید را یاد بگیرید.
  • جدیدترین تست های آیین نامه رانندگی را در این مطلب برای کاربران گرامی قرار دادیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن در آزمون آیین نامه قبول شوند.
  • راننده مرتکب 6 ماه تا 3 سال حبس و پرداخت دیه به اولیای دم میشود.
  • به طور کلی در تمام حوزه های مختلف، استفاده از آزمون های آنلاین، پیش از شرکت در آزمون اصلی، می تواند بسیار کارآمد بوده و با شبیه سازی شرایط آزمون اصلی، سطح آمادگی بالا به وجود بیاورد.
  • سلام دوستان امروز ۹۸/۰۵/۰۷ آیین نامه و شهر رو همون بار اول خداروشکر قبول شدم.

در این میان هنرجویان باید دقت داشته باشند که همه سایت هایی که این امکانات را در اختیار آنان قرار می دهند، معتبر نبوده و در انتخاب سایت های منبع، دقت لازم را مبذول فرمایند. در محل توقف (پارک) کنار خیابان حق تقدم با وسیله نقلیه ایست که…. برای گردش به چپ در راههای بیرون شهر که منحصر به دو خط رفت و برگشت بوده و مانع فیزیکی وسط جاده نداشته باشند رانندگان موظفند وسیله نقلیه را….. تو تست ۲۷ جواب صحیح رو زدین باید مصدوم رو از محل حادثه نباید دور کرد. تعداد سوالات در هربار کلیک روی این گزینه 30 سوال به صورت تصادفی نشان می دهد, هر سوال 1 امتیاز دارد. بله، به متقاضیان تضمین داده می‌شود که در صورت عدم رضایت از کیفیت و محتوای پکیج طلایی سؤالات آیین‌نامه، ۱۰۰% مبلغ پرداختی بدون هیچ قید و شرطی به آن‌ها بازگردانده شود.

جزوه بازار پول وسرمایه دانشگاه علمی کاربردی [تهیه سال ۱۴۰۱]

این کار را آنقدر تکرار کنید که بخش بزرگی از سوالات برایتان تکراری شود. این اتفاق شاید برای یک هنرجو پس از ۱۰ آزمون بیوفتد و برای هنرجوی دیگر پس از ۵ آزمون یا برای فرد دیگری تعداد بالاتری آزمون نیار باشد تا تسلط کافی ایجاد شود. به هر ترتیب تمرین و تکرار باید تا رسیدن به تسلط کافی ادامه پیدا کند. بیش از ۱۰۰ آزمون را در سایت خود به صورت رایگان قرار داده است. مطمئناً يكی از مهمترين مراحل آموزش رانندگی، آزمون تئوری مهارت رانندگی ميی باشد، هنرجويان برای رسيدن به مرحله‌ی آزمون عملی رانندگی، مي‌بايست ابتدا آزمون تئوری را با موفقيت طی كنند. باسلام وخسته نباشیددستتون دردنکنه موفق وپیروزباشید.واقعاًعالیه.لطفاًلطفاًهیچ وقت خسته نشیدوبه کارتون ادامه بدیددست مریزادعلی یارتون.دوستدارسماحسن ازتبریز.

نمونه سوالات آیین نامه با جواب