نکات مهم پشتیبانی شبکه‌ خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری

نکات مهم پشتیبانی شبکه‌ خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری

این نوع شبکه بندی بیشتر برای شبکه‌های محلی LAN و شبکه‌های گسترده WAN قابل استفاده است. شبکه وایرلس در حالتی که سیستم‌های شبکه در فواصل دوری از هم قرار دارند گزینه بهتر و مقرون به صرفه‌تری است. از طرف دیگر می توانید هزینه های مربوط به ساختارهای اداری سازمان خود را به شدت کاهش دهید و در زمان خود نیز می توانید صرفه جویی کنید. اکنون بسیاری از شرکت ها که تعداد زیادی کارمند دارند با استفاده از خدمات شبکه کارکنان خود را دورکار و ضمن کاهش آلودگی و رفت و آمد ها توانسته اند نظارت بیشتری نیز بر روی آنان داشته باشد.

  • پیاده‌سازی شبکه به‌عنوان یک سرویس می‌تواند بسیاری از هزینه‌های فناوری اطلاعات از جمله هزینه‌های زیرساخت، سخت‌افزار و نرم‌افزار و همچنین هزینه‌های عملیاتی، نگهداری و خدمات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
  • در پیشگام رایانه، ما می دانیم که نگهداری مناسب شبکه می تواند برای پایدار نگه داشتن یک شبکه IT حیاتی باشد.
  • اگر زمانی که کارشناسان ما در مجموعه شما حضور ندارند شبکه شما با اختلال مواجه شود , شغل خدمات کامپیوتری ما از طریق ریموت قادر به رفع مشکلات ایجاد شده هستیم.
  • در صورت نیاز بله قرارداد بلند مدت هم برای پشتیبانی شبکه ی شما عقد می شود.

از آنجایی که سیستم های کامپیوتری جزء لاینفک دنیای تکنولوژی امروزی هستند، تمامی سازمان ها و شرکت هایی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند نیاز به استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری دارند. با توجه به تجربه جهانی برون سپاری خدمات به شرکت های تخصصی در زمان اپیدمی کرونا، شرکت ها باید یک بار و برای همیشه دغدغه امنیت اطلاعات و پشتیبانی کامپیوتری را به یک شرکت خدمات شبکه بسپارند تا آرامش و تمرکز را به کسب و کار خود ببخشند. اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت تجهیزات زیرساخت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است. ما می‌توانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق می‌افتد را گزارش دهیم. تیم متخصصان شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره می‌دهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی – ریموت ) مسائل پیش آمده در حوزه شبکه کامپیوتری شما را حل و پشتیبانی می‌کنند. خدمات فناوری اطلاعات، استفاده از تخصص در حوزه مهندسی کامپیوتر و شبکه برای راه اندازی شرکت ها و پشتیبان گیری و حفظ امنیت اطلاعات می باشد که همانا مهم ترین سرمایه های یک سازمان می باشند.

پایداری سرویس ها وظیفه تیم پشتیبانی شبکه است

استفاده از خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری به ما این فرصت را می دهد که هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی کنیم . چگونه ؟ با چنین سیستم های دیگر نیاز ما وسایل جانبی از حمله چاپگر و … به شدت کاهش می یابد و این امر سبب می شود از هزینه های بعدی به طور قابل ملاحظه ای صرفه جویی کنیم . استفاده ازخدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری در تهران برای سازمان های مختلف بسیار حیاتی است و نقش بسیار مهمی دارد به طوری که بدون استفاده از از چنین شبکه هایی امروزه اقدامات مختلفی در چنین سازمان هایی مختل خواهد بود . ابزارهای مختلف در خدمات شبکه به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا سرورها و دستگاه‌هایی که به درستی کار نمی‌کنند را شناسایی کرده و آسیب ‌پذیری‌های عملکردی و امنیتی احتمالی را متوجه شوند. برای اینکه بتوان به سرعت و به طور یکپارچه از شبکه استفاده کرد، به خدمات باکیفیت و مدیریت شده نیاز است. هر سازمان دولتی و خصوصی که نسبت به داشتن خدمات شبکه احساس نیاز کند، بهتر است با ما تماس بگیرید.

با این حال، بهره‌گیری حداکثری از این سرمایه‌گذاری فناوری هنوز یک چالش بزرگ برای کسب‌وکارهای کوچک است. به عنوان مثال، کسب و کار شما ممکن است تنها با یک عدد کامپیوتر و چاپگر و یا یک اسکنر شروع شده باشد، اما با رشد کسب و کار، رایانه ها و سایر لوازم جانبی بیشتری نیز در آن گنجانده شده باشد. بنابراین، در نتیجه رشد کسب و کار شما، تقاضا برای چاپگرها و سایر لوازم جانبی افزایش می‌یابد و اشتراک‌گذاری به یک مسئله تبدیل می‌شود. در ادامه خدماتی که شرکت پیشگام رایانه در زمینه ی شبکه های کامپیوتری ارائه مینماید را به تفصیل شرح میدهیم.

نصب تجهیزات پسیو شبکه

بهبود مستمر و ارتقاء شبکه بر اساس دانش روز یکی از مزیت های این خدمات است. بهبود شبکه و ارتقاء آن دقیقا مانند به روز رسانی سیستم های مهندسی ایمنی است. در سیستم ها و تجهیزات مهندسی ایمنی تلاش می شود با به روز کردن آنها ریسک های ناشی از بروز اتفاقات پیش بینی نشده را کاهش دهند. خدمات نگهداری شبکه هم با ارتقاء تجهیزات و نرم افزارهای شبکه دقیقا همین کار را انجام خواهد داد و ریسک های ناشی از سقوط سیستم ها را به حداقل می رساند. پشتیبانی شبکه هم مثل امداد رایانه در محل به یکی از نیاز های اساسی شرکتها، موسسات و فروشگاه ها بدل شده. ما با 18 سال سابقه پشتیبانی شبکه و خدمت رسانی به شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ تجربیات ارزنده ای در این زمینه کسب کردیم.

۲۰. خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری سخت افزار شبکه

وظیفه تکنسین پشتیبانی شبکه است که مراقب باشد تمام درخواست ‌های پشتیبانی در زمان مناسب برای رضایت مشتریان برطرف شود و از ارائه خدمات عالی به طور مداوم اطمینان حاصل کند. مستلزم تشخیص و تجزیه و تحلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شبکه و کاربر نهایی و حل دقیق مسائل به موقع است. در یک مجموعه ی کاری، نظیر سازمان ها و یا شرکت های دولتی و خصوصی، از سرور و پرینتر گرفته تا لپ تاپ ها، کامپیوترها، کابل ها، سوییچ و روترها… و همه ی سخت افزارهای کاپیوتری همگی مربوط به بخش فناوری اطلاعات می باشد. اگر هر کدام از تجهیزات نام برده با مشکل فنی مواجه شود، روند کاری با اختلال روبه رو خواهد شد.